Adventskalendertråden 2023

Jag är faktiskt rätt glad att ingen skönhetskalender riktigt fallit mig i smaken för jag behöver verkligen spara på pengarna.

Dvs jag kommer förmodligen bara köpa GLOWiDs kalender samt pralinkalendern jag beställt via @Trott. Men visst, är det någon rolig skönhetskalender som kommer på rea kanske jag inte bangar :angel:

Jag är faktiskt rätt glad att ingen skönhetskalender riktigt fallit mig i smaken för jag behöver verkligen spara på pengarna.

Dvs jag kommer förmodligen bara köpa GLOWiDs kalender samt pralinkalendern jag beställt via @Trott. Men visst, är det någon rolig skönhetskalender som kommer på rea kanske jag inte bangar :angel:
Med tanke på hur många kalendrar som finns nu så borde ju några komma på rea..känns det som i alla fall...

Jag verkar ha en fortsatt kalenderkris. Hade sedan innan bestämt mig för Lumene men jag börjar känna att den kanske blir för dyr och börjar då fundera på Nivea som ska vara riktigt bra ( verkar variera på olika sidor, den Grääs öppnade ) iår. Meeeeeeeeeeen.... Jag hade Nivea för två år sedan och jag vet inte om märket passar mig egentligen. Vissa saker använder jag fortfarande men min hud är kaos nu och gillar min dagkräm från Lumene:confused: Slår man ut priset per månad blir det prisvärt, bara att lägga ut allt direkt som känns jobbigt med kalendrar:D

Nu!

Sammanfattning av hela tråden:

FB_IMG_1696270644454.webp

@Libbsticka och @pepp Hm, låter mindre bra. Svårt att bedöma på bilder hur stora förpackningarna är men ser onekligen åt den mindre storleken även iår. Det i kombo med att jag nog inte skulle behöva allt gör att jag borde satsa på Nivea kanske:bag: Dags att fråga magic8ball-appen :rofl:

@Libbsticka och @pepp Hm, låter mindre bra. Svårt att bedöma på bilder hur stora förpackningarna är men ser onekligen åt den mindre storleken även iår. Det i kombo med att jag nog inte skulle behöva allt gör att jag borde satsa på Nivea kanske:bag: Dags att fråga magic8ball-appen :rofl:
Lumene innehåller (iaf förr? ) silikon i sina hudprodukter, inte bra.

Dottern berättade att hon ville ha Hickaps kalender och efter lite googlande, MG youtube klipp, verkade den bara väldigt bra så jag köpte den och ska skicka tillbaka/avboka GlossGods lilla.

Om det inte är någon här som vill ”ta över” GlossGods iom att den är slutsåld, isf skicka pm 🙂

Jag var sugen på Compagnie de Provence kalender men tyckt att den var lite dyr så jag funderade på att köpa från Åhléns med rabatten de har nu, som tur är tittade jag på Margaretas video innan för även om det verkar vara en bra kalender och märket är ju rätt dyrt så tycker jag inte att den är värd 999:- som den säljs för.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katt i påse
  • Avlivning älskade katt