I år är också många motsvarande som är väldigt bra tex sephora och kicks är liknande och samma prisklass.Eller så har folk mindre pengar att konsumera med tanke på ränteläget och övriga utgifter som bara skenat det senaste året.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I år är också många motsvarande som är väldigt bra tex sephora och kicks är liknande och samma prisklass.Eller så har folk mindre pengar att konsumera med tanke på ränteläget och övriga utgifter som bara skenat det senaste året.
Med tanke på hur många kalendrar som finns nu så borde ju några komma på rea..känns det som i alla fall...Jag är faktiskt rätt glad att ingen skönhetskalender riktigt fallit mig i smaken för jag behöver verkligen spara på pengarna.
Dvs jag kommer förmodligen bara köpa GLOWiDs kalender samt pralinkalendern jag beställt via @Trott. Men visst, är det någon rolig skönhetskalender som kommer på rea kanske jag inte bangar
Jag var missnöjd med lumene när jag hade den. Bara massa småprover
Det är nog samma jag köpte. Den rosa!Jaha, där köpte jag Lyko adventskalender för 1399kr. Jag är så svag!
Lumene innehåller (iaf förr? ) silikon i sina hudprodukter, inte bra.@Libbsticka och @pepp Hm, låter mindre bra. Svårt att bedöma på bilder hur stora förpackningarna är men ser onekligen åt den mindre storleken även iår. Det i kombo med att jag nog inte skulle behöva allt gör att jag borde satsa på Nivea kanske Dags att fråga magic8ball-appen
Två månader kvar till öppning nu då!
Jag ska ha en tekalender med svarta teer åtminstone, tror det blir samma som i fjol
https://tebutiken.se/julkalender/1218-julkalender-med-24-svarta-teer.htmloch @Elendil
Vilken har ni hittat med bara svart te? Jag har tidigare köpt Kaffelundens, till mina föräldrar, men de har meddelat att det inte blir någon sådan i år
https://tebutiken.se/julkalender/1218-julkalender-med-24-svarta-teer.html
Jag hade denna i fjol och var jättenöjd, så den blir det nog i år också! Dock inga luckor man öppnar om man vill ha det utan det är en stor låda och så ligger påsarna numrerade i där.