Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inser hur lite jag vet om olika märken. Detta har jag inte hört talas omKommer Sniph att släppa någon kalender i år?
Det var fina burkar i den kalendern visst var det? Var det någon/några glas burkar?Tror att innehållsförteckningen är fel också för det är samma som den jag och @Zinfernia hade för två år sedan.
Jag använder den kalendern för att göra min egen men den håller på att gå sönder så nästa år får jag nog köpa mig en ny delikatesskalender.
STRÅLANDE IDÉ!!!Klart du måste köpa en ny av bara den anledningen jag tycker att du ska köpa delikatesskalendern nästa år, äta upp innehållet i november och sedan fylla kalendern med eget innehåll till december
Det var fina burkar i den kalendern visst var det? Var det någon/några glas burkar?
Kan ha köpt en medJag är ledsen att behöva berätta att kampen mot Glossgods tyvärr misslyckades. Den stora kalendern fanns fortfarande att köpa när Grääs öppnade den och tyvärr är det nu en på väg till mig. Jag tackar er alla för ert stöd och jag ska försöka att orka vidare i kampen mot andra kalendrar.
Jag hade samma strul med Effols och AmazonAllting krånglar för mig idag. Och även detta med att beställa kalender också. Hittade en från nordicfeel men nej det gick inte fick inte igenom beställningen
Effols var bra förr året!Jag hade samma strul med Effols och Amazon
Har en rabattkod/presentkort jag vill använda men det vill sig inte alls.
Jag är ledsen att behöva berätta att kampen mot Glossgods tyvärr misslyckades. Den stora kalendern fanns fortfarande att köpa när Grääs öppnade den och tyvärr är det nu en på väg till mig. Jag tackar er alla för ert stöd och jag ska försöka att orka vidare i kampen mot andra kalendrar.
Oroa dig inte, häng med här i tråden så är du också snart nere i fördärvetInser hur lite jag vet om olika märken. Detta har jag inte hört talas om
Jag som inte ens sminkar mig tyckte att det var en riktigt bra kalender.
Oroa dig inte, häng med här i tråden så är du också snart nere i fördärvet
Ja!!!!!Borde vi kanske ha en varningstext i början av varje tråd?
Nej! Vi vill väl att vårt lilla community ska växa? Ju fler kalenderöppningar desto roligareBorde vi kanske ha en varningstext i början av varje tråd?
Meds kalender levererar igen! Blev väldigt sugen nu. Vill ha den fluffiga necessären
Nej! Vi vill väl att vårt lilla community ska växa? Ju fler kalenderöppningar desto roligare
Smart! Tänkte inte på det, men lutar mot dettaGör en egen! Finns ju massor av småpåsar om man letar runt lite, och då blir det maximal variation (inom ramarna för det du tror att han uppskattar)