Adventskalendertråden 2023

Tror att innehållsförteckningen är fel också för det är samma som den jag och @Zinfernia hade för två år sedan.

Jag använder den kalendern för att göra min egen men den håller på att gå sönder så nästa år får jag nog köpa mig en ny delikatesskalender. :angel:
Det var fina burkar i den kalendern visst var det? Var det någon/några glas burkar?

Jag är ledsen att behöva berätta att kampen mot Glossgods tyvärr misslyckades. Den stora kalendern fanns fortfarande att köpa när Grääs öppnade den och tyvärr är det nu en på väg till mig. Jag tackar er alla för ert stöd och jag ska försöka att orka vidare i kampen mot andra kalendrar.

Jag är ledsen att behöva berätta att kampen mot Glossgods tyvärr misslyckades. Den stora kalendern fanns fortfarande att köpa när Grääs öppnade den och tyvärr är det nu en på väg till mig. Jag tackar er alla för ert stöd och jag ska försöka att orka vidare i kampen mot andra kalendrar.

Jag som inte ens sminkar mig tyckte att det var en riktigt bra kalender.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar