Efter förra årets urusla kundhantering är det nog både en och annan som drar sig för att stötta det företaget.
Jag hade beställt den förra året och betalat. Sen dök den aldrig upp. Jag mailade och frågade och fick svar att det hade blivit något strul så beställningarna hade makulerats och jag skulle få pengarna tillbaka. Och sen i mailet stod det att om du fortfarande vill ha kalendern så kan du gå in och beställa igen på hemsidan. Samt någon kommentar om att våren kalender är så väldigt populär... och sen något om att det här är så jobbigt och trist för oss som jobbar på på indy beautyAh det har jag missat, vad tråkigt.
Märklig kundservice... När jag jobbade med kundservice så hade jag bara beklagat och sen skrivit att jag självklart ordnar en ny beställning åt kunden. Och gärna ordnat någon extra kompensation. Bara lös situationen liksom! Kunden ska inte behöva gå in på deras hemsida och beställa igen. Och som kund ska jag inte behöva höra om hur jobbigt ni har det på kontoret när detta hände...