Adventskalendertråden 2023

Har nu hämtat hem det stora åbäket till låda med höökskalendern i. Öppnade upp för att kolla att det var rätt pryl där i, men inte öppnat upp själva kalenderväskan. Nu ligger den i säkert förvar i förrådet, så jag slipper snubbla över den i nästan 1,5 mån innan det är dags. Tycker gott att vi kan skippa november i år.

Jag öppnade en av mina kalendrar i november i fjol just för att få nåt kul i november. Kanske skulle man köpa en kalender att öppna i november i år igen…

Jag öppnade en av mina kalendrar i november i fjol just för att få nåt kul i november. Kanske skulle man köpa en kalender att öppna i november i år igen…
Har inte du shoppat nog för det? Mvh har två stycken (än så länge blir isf Ölandschoklad som blir noventkalender)

Niveas kalender finns på extrapris hos apotea nu.

Edit: var på rea, den verkar vara slutsåld nu :down:
Aj då! Egentligen är jag nog mest ute efter en hudvårdskalender som är lite mer snäll mot huden. Kollade på Grääs video om SkinCity, men det kändes som att den har lite mer "stark" än typ Nivea.

Borde göra en egen under året, för att öppna i november. Då kan man inte råka spoila för nån annan och vet att man gillar allt innehåll (tänk känslan när det är en sån där pissregnig, mörkgrå, kall och usel novemberdag, man kommer hem efter jobbet och är både frusen och blöt ända in i benmärgen, sliter upp sitt sista kalenderpaket - och då har nån tankspridd praktikant packat ner en brun herrsko i storlek 47 istället för det utlovade regnbågsglittriga enhörningsbadskummet som spelar en melodi när man häller upp det, överlever man ens det?!)

Borde göra en egen under året, för att öppna i november. Då kan man inte råka spoila för nån annan och vet att man gillar allt innehåll (tänk känslan när det är en sån där pissregnig, mörkgrå, kall och usel novemberdag, man kommer hem efter jobbet och är både frusen och blöt ända in i benmärgen, sliter upp sitt sista kalenderpaket - och då har nån tankspridd praktikant packat ner en brun herrsko i storlek 47 istället för det utlovade regnbågsglittriga enhörningsbadskummet som spelar en melodi när man häller upp det, överlever man ens det?!)
Funderar om det kanske kan bli så nästa år. Köpa saker på våren.

Nej, katten behöver INTE en julkalender :rofl:
Screenshot_2023-10-22-12-42-35-426_com.android.chrome.webp

Jag försökte faktiskt beställa från Mr Cake igår, men som vanligt när jag ska betala med kreditkort via Klarna så strular det. Störande. Jag vill inte ha nån faktura, avskyr Klarna. :(

Jag kan inte betala med betalkort via klarna, men det brukar gå att välja att betala med betalkort utan klarna på de sidor jag varit på!

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna