AdventskalendertrÄden 2023

Djur;
Hööks - cili, grodan21, sweep, Ninnurur
Horsebrands - Elendil

Drickbart;
Tehuset Java, svarta teer - Elendil
Tebutiken, Rooibos - Lingon
Vinoteket, italienskt vin- megasus

Hem och Hobby;
Artemisyarns - Elendil
BlueFernYarns - Elendil
Mindmade Korsordskalender - Serena87
Exit the game (svenska) - tigerflicka
Penstore - cambodia, Sasse
Get Boring Stuff Done - Kratus
Impecta frökalender- megasus

Hemmagjord;
Elendil, AbCdE, Trott

Skönhetskalender;
GlossGods Polar Perfect - Serena87
LH Cosmetics - Serena87
Molton Brown - AbCdE
GlossGods Great Glacial - Habina
Hickap - AbCdE
The Body Shops The Big Advent of Change - Emtherlia
Lyko Me-phoria - Emtherlia
Make Up Store - Emtherlia
Apoliva - tigerflicka
Nivea - sweep
Maybelline - sweep
Hudoteket - Happimess

Smycken;

Ätbart;
Johannas Choklad - Elendil, AbCdE
Lakrids by BĂŒlow - Serena87
MrCake - Sasse, Midnightsoul
AD70 chokladkalender - Sasse
Ost Ilchester - AbCdE, Halcyon
PĂ€rlans julkalender - Habina, Sasse
Delikatesskalendern - Habina
Haupt Lakrits - Linda_A
Cakes by Anna G (praliner) - Trott, athena_arabians
Narr - FiaM
Ölandschoklad - krĂ„lus
IKEAs chokladkalender - Elendil, athena_arabians
Oreo chokladkalender - Sasse
Michel Cluizel choklad - Sasse
MyMĂŒesli MĂŒslikalender - Kratus
Tony's Chocolonely - Kratus
Niederegger nougat - Elendil
Nutella - Halcyon
Oliviers&Co, oljor, vinÀger m.m- megasus
Mymuseli Gröt - Happimess

Vinster
Bingolotto - krÄlus

Jag ska önska mig en kalender, jag dricker te varje dag pÄ jobbet nu sÄ jag tÀnkte att te skulle kunna vara passande. Men jag vill ha i enstaka tepÄsar bara, annars blir de bara liggande. Har nÄgon ett tips?

Jag tycker frÀmst om söta smaker men har varit sugen pÄ att testa te som ska pigga upp en.

Jag ska önska mig en kalender, jag dricker te varje dag pÄ jobbet nu sÄ jag tÀnkte att te skulle kunna vara passande. Men jag vill ha i enstaka tepÄsar bara, annars blir de bara liggande. Har nÄgon ett tips?

Jag tycker frÀmst om söta smaker men har varit sugen pÄ att testa te som ska pigga upp en.

Pukka?

Sonnetag kanske den hette jag hade nÄgot Ät. En billig kalender, eller typ förpackning med 24 pÄsar te :)

Jag har kollat lite pÄ English tea shop, dom har tvÄ olika med tepÄsar som jag sett. VÀldigt osÀker pÄ smaker dÄ jag inte sjÀlv testat nÄtt frÄn dom Àn, men dom verkar bra iaf ^^

Varför bara tepÄsar?

English tea shop Har jag haft ett Är, och Àven mumin te kalender. Tyckte nog mumin var roligare, har för mig det var 24 olika smaker medan English tea shop hade typ 12 olika smaker. Det var tepÄsar i bÄda :)

Jag har kollat lite pÄ English tea shop, dom har tvÄ olika med tepÄsar som jag sett. VÀldigt osÀker pÄ smaker dÄ jag inte sjÀlv testat nÄtt frÄn dom Àn, men dom verkar bra iaf ^^
Varför bara tepÄsar?
English tea shop Har jag haft ett Är, och Àven mumin te kalender. Tyckte nog mumin var roligare, har för mig det var 24 olika smaker medan English tea shop hade typ 12 olika smaker. Det var tepÄsar i bÄda :)
Tittade pÄ english tea shop och de andra som nÀmndes men tyckte att innehÄllet lÀt lite trÄkigt/inte i min smak.
Tills jag hittade Mumins tekalender, och den verkade innehÄlla lite mera saker som lÀt goda sÄ den fick det bli! :d BÄdar gott att du nÀmnde den @Trott :up:

@KrĂ„lus löste i större mĂ€ngder blir bara liggandes i köksskĂ„pen, dĂ„ jag Ă€r krĂ€sen av mig 😅 Plus att tepĂ„sar blir mycket lĂ€ttare att ta med till jobbet! :up:

Ok. Jag tÀnkte att det finns ju tepÄsar för löste om du inte visste det. Löste finns ju i oÀndligt med varianter var sÄ jag tÀnkte. Har bara anvÀnt löste. HÀller upp i mindre burk till jobbet.
Som sagt, Àr Àven krÀsen och ville prova pÄ olika sorters te för att se om jag kunde hitta nÄgon ny favorit smak :up:

Liknande trÄdar

Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar