Klart du ska ha en!Vilken trevlig mix av kalendrar du har ... kan vara sÄ att min man fÄr gÄ inom Ä plocka upp en Olivier & co kalender till mig pÄ lunchen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du ska ha en!Vilken trevlig mix av kalendrar du har ... kan vara sÄ att min man fÄr gÄ inom Ä plocka upp en Olivier & co kalender till mig pÄ lunchen
Betydligt mer spÀnnande Àn min med 5 chokladkalendrar och en pysselkalenderVilken trevlig mix av kalendrar du har ... kan vara sÄ att min man fÄr gÄ inom Ä plocka upp en Olivier & co kalender till mig pÄ lunchen
Nej, de har inte börjat att levereras Ànnu. Jag Äker ju in till dem och hÀmtar.@Elendil Kan ha missat i flödet, men har din Johannas choklad kommit?
Inte mig du frÄgade men ÀndÄ! BestÀllde nyss en sÄn ocksÄ och det stod pÄ hemsidan att de levereras runt 20 nov för att de ska vara fÀrska@Elendil Kan ha missat i flödet, men har din Johannas choklad kommit?
Jag ska önska mig en kalender, jag dricker te varje dag pÄ jobbet nu sÄ jag tÀnkte att te skulle kunna vara passande. Men jag vill ha i enstaka tepÄsar bara, annars blir de bara liggande. Har nÄgon ett tips?
Jag tycker frÀmst om söta smaker men har varit sugen pÄ att testa te som ska pigga upp en.
Sonnetag kanske den hette jag hade nÄgot Ät. En billig kalender, eller typ förpackning med 24 pÄsar teJag ska önska mig en kalender, jag dricker te varje dag pÄ jobbet nu sÄ jag tÀnkte att te skulle kunna vara passande. Men jag vill ha i enstaka tepÄsar bara, annars blir de bara liggande. Har nÄgon ett tips?
Jag tycker frÀmst om söta smaker men har varit sugen pÄ att testa te som ska pigga upp en.
Pukka?
Tack för tipsen!! Ska kolla upp demSonnetag kanske den hette jag hade nÄgot Ät. En billig kalender, eller typ förpackning med 24 pÄsar te
Jag har kollat lite pÄ English tea shop, dom har tvÄ olika med tepÄsar som jag sett. VÀldigt osÀker pÄ smaker dÄ jag inte sjÀlv testat nÄtt frÄn dom Àn, men dom verkar bra iaf ^^Jag ska önska mig en kalender, jag dricker te varje dag pÄ jobbet nu sÄ jag tÀnkte att te skulle kunna vara passande. Men jag vill ha i enstaka tepÄsar bara, annars blir de bara liggande. Har nÄgon ett tips?
Varför bara tepÄsar?Jag ska önska mig en kalender, jag dricker te varje dag pÄ jobbet nu sÄ jag tÀnkte att te skulle kunna vara passande. Men jag vill ha i enstaka tepÄsar bara, annars blir de bara liggande. Har nÄgon ett tips?
English tea shop Har jag haft ett Är, och Àven mumin te kalender. Tyckte nog mumin var roligare, har för mig det var 24 olika smaker medan English tea shop hade typ 12 olika smaker. Det var tepÄsar i bÄdaJag ska önska mig en kalender, jag dricker te varje dag pÄ jobbet nu sÄ jag tÀnkte att te skulle kunna vara passande. Men jag vill ha i enstaka tepÄsar bara, annars blir de bara liggande. Har nÄgon ett tips?
Jag har kollat lite pÄ English tea shop, dom har tvÄ olika med tepÄsar som jag sett. VÀldigt osÀker pÄ smaker dÄ jag inte sjÀlv testat nÄtt frÄn dom Àn, men dom verkar bra iaf ^^
Varför bara tepÄsar?
Tittade pÄ english tea shop och de andra som nÀmndes men tyckte att innehÄllet lÀt lite trÄkigt/inte i min smak.English tea shop Har jag haft ett Är, och Àven mumin te kalender. Tyckte nog mumin var roligare, har för mig det var 24 olika smaker medan English tea shop hade typ 12 olika smaker. Det var tepÄsar i bÄda
Ok. Jag tÀnkte att det finns ju tepÄsar för löste om du inte visste det. Löste finns ju i oÀndligt med varianter var sÄ jag tÀnkte. Har bara anvÀnt löste. HÀller upp i mindre burk till jobbet.@KrÄlus Plus att tepÄsar blir mycket lÀttare att ta med till jobbet!
Som sagt, Àr Àven krÀsen och ville prova pÄ olika sorters te för att se om jag kunde hitta nÄgon ny favorit smakOk. Jag tÀnkte att det finns ju tepÄsar för löste om du inte visste det. Löste finns ju i oÀndligt med varianter var sÄ jag tÀnkte. Har bara anvÀnt löste. HÀller upp i mindre burk till jobbet.
Jo men det blir ju inte mycket/dag.Som sagt, Àr Àven krÀsen och ville prova pÄ olika sorters te för att se om jag kunde hitta nÄgon ny favorit smak