Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud förra året var det ett fleecetäcke med i den kalendern ocksåJag ska inte säga något, jag köpte ju Horsebrands kalender kl 2 inatt när jag ryggen bråkade och jag kunde inte sova.
Men kronan är visst rekordlåg, 2300:- kanske är lite väl mycket..Herregud förra året var det ett fleecetäcke med i den kalendern också
Tror jag får börja rida mer dressyr helt enkelt eftersom det var enda storleken kvar att välja
Det finns risk att det blir annan kalender ocksåJag tänkte just att det var väl minsta problemet @grodan21
Men nä, seriöst... en ska inte lockas till att överhandla. Jag tror nog vi alla i tråden säger sådant här med glimten i ögat
Får? Får är snälla djur.Hööks kalendern är i rätt stad nu men nästan en och en halv månad innan jag får börja öppna
Ånej! Blir kanske en till chokladkalender Jag kanske ska köpa en träningskalender och öppna i januari?Jag tycker om Johannas Choklad, den går att beställa på deras hemsida.
Jag väntar på den, men har inte hört något. Står inget på deras hemsida heller.Det här kanske redan har avhandlats någonstans i tråden, men jag hittar ingenting om någon lakritskalender från Lakritsfabriken i år?! Någon som vet något om det?
Det finns risk att det blir annan kalender också
Men utan nya vinterdäck kommer jag inte till jobbet och då kan jag absolut inte köpa fler kalendrar
Jag letade på deras hemsida häromdagen men hittade inget om kalender.Det här kanske redan har avhandlats någonstans i tråden, men jag hittar ingenting om någon lakritskalender från Lakritsfabriken i år?! Någon som vet något om det?
Jättesynd. Deras var en favorit häromåret. Bra pris, mycket innehåll. Förra året presenterade de sin kalender redan i augusti så har det inte kommit någon info nu lär det inte komma någonJag letade på deras hemsida häromdagen men hittade inget om kalender.
Jag är ju tyvärr inte så (därav min sambo säger att jag inte får öppna i förväg för jag vill ju egentligen bli överraskad)Höökskalendern har anlänt till utlämningsstället, men får ligga där åtminstone till imorgon. Sen ska den gömmas (och glömmas) i förrådet. Jag är en sån där som absolut inte vill klämma, känna eller veta något om innehållet i förväg. Den dagliga överraskningen är ju halva grejen
Men kronan är visst rekordlåg, 2300:- kanske är lite väl mycket..
Förstår inte riktigt problemet.Man får bara se upp när man handlar så man inte tar en hel kartong med 8 i eller vad det nu brukar vara utan väljer "del av förpackning" eftersom de säljer till både företag och privatpersoner.
Förra året bad jag pojkvännen plocka ur kommande dagar åt mig så jag inte skulle vara tvungen att rota runt bland alla paket och riskera att spoiler något, så ingen risk att jag öppnar och kikar inJag är ju tyvärr inte så (därav min sambo säger att jag inte får öppna i förväg för jag vill ju egentligen bli överraskad)
Och hööks kom idag och tyvärr så går det att se vad en hel del grejer är då en del ligger i påsar så öppna inte förpackningen.
Men jag hade fått två nr 10 så bonus till mig