Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den lät intressant, vad är det för kalender? Den ätbara alltså.Jag sitter och funderar på en ätbar kalender med lite olika saker, oljor, kryddor, nån liten söt sak och smaksatta vinäger tror jag det var. Sitter även och sneglar på essies fortfarande men det kostade men än vad jag trodde, hoppas den kommer på nån rea (tveksamt men ändå )
Den hittade jag i Norge (bor här) osäker på om man kan få den till Sverige men delar linkDen lät intressant, vad är det för kalender? Den ätbara alltså.
Om du vill ha budget så tycker jag att Anthon Bergs kalender alltid är bra!Wow, vad det verkar finnas en hel värld av adventskalendrar! Jag har läst en del, men inte hela tråden. Jag är väldigt sugen på en god chokladkalender i år, har ni någon ni skulle kunna rekommendera?
Wow, vad det verkar finnas en hel värld av adventskalendrar! Jag har läst en del, men inte hela tråden. Jag är väldigt sugen på en god chokladkalender i år, har ni någon ni skulle kunna rekommendera?
Jag hade bl.a. Pralinhusets förra året, och den var god. Xocolatl har också god choklad.Wow, vad det verkar finnas en hel värld av adventskalendrar! Jag har läst en del, men inte hela tråden. Jag är väldigt sugen på en god chokladkalender i år, har ni någon ni skulle kunna rekommendera?
Tack! Den verkade bara gå att få till Norge där men hittade den på annat håll där de skickade till Sverige, så jag slog till.Den hittade jag i Norge (bor här) osäker på om man kan få den till Sverige men delar link
https://oliviers-co.no/adventskalender
Oh, vad kul! nu fick jag ju ännu mer lust å köpa,...fomo deluxe härTack! Den verkade bara gå att få till Norge där men hittade den på annat håll där de skickade till Sverige, så jag slog till.
Wow, vad det verkar finnas en hel värld av adventskalendrar! Jag har läst en del, men inte hela tråden. Jag är väldigt sugen på en god chokladkalender i år, har ni någon ni skulle kunna rekommendera?
Oh, vad kul! nu fick jag ju ännu mer lust å köpa,...fomo deluxe här
Och nu går den att hämta!Hööks kalendern är i rätt stad nu men nästan en och en halv månad innan jag får börja öppna
Och nu går den att hämta!
Det här kanske redan har avhandlats någonstans i tråden, men jag hittar ingenting om någon lakritskalender från Lakritsfabriken i år?! Någon som vet något om det?
Fast då har jag ju ingen i december!Kan du inte döpa om den till Halloween kalender? Då ligger du ju faktiskt efter och behöver öppna två paket om dagen?
Fast då har jag ju ingen i december!
Måste köpa nya vinterdäckDet går att lösa med fler inköp.
Det går att lösa med fler inköp.