Precis! Exakt som jag villJo men det blir ju inte mycket/dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis! Exakt som jag villJo men det blir ju inte mycket/dag.
Låter positivt! Samtidigt negativt att man behöver vara i Finland sen@Asko muminte är lite av en favorit för mig har haft kalendern och brukar köpa med mig paket när jag är i Finland
Löste pratade jag om alltså...Precis! Exakt som jag vill
Har man tur går det att beställa någonstans här också, tror jag brukar banga pga fraktenLåter positivt! Samtidigt negativt att man behöver vara i Finland sen
Edit: ... För att köpa mera te alltså. Inte att det är negativt att vara i Finland
Jag blev lite fundersam, vet att jag sett någon lucia-utmaning men kanske går det att hitta någon som satt ihop 24 träningsvideos? (for dummies= Elly är Otränad)Jag kanske ska köpa en träningskalender och öppna i januari?
Låter positivt! Samtidigt negativt att man behöver vara i Finland sen
Edit: ... För att köpa mera te alltså. Inte att det är negativt att vara i Finland
Men det går ju inte sticka under stol med att det är betydligt smidigare med tepåsarOk. Jag tänkte att det finns ju tepåsar för löste om du inte visste det. Löste finns ju i oändligt med varianter var så jag tänkte. Har bara använt löste. Häller upp i mindre burk till jobbet.
Ok. Jag vet inte tycker nog nr 1 billigare med löste och enkelt och smidigt med tefilter. Inte ett dugg krångligt med löste. Fast på mitt jobb är det bästa att det blir ett jäkla liv om mitt te också...Men det går ju inte sticka under stol med att det är betydligt smidigare med tepåsar
Jag dricker gärna löste, men dricker absolut mer tepåsar, pga smidigt (och gott ändå).
Har man tur går det att beställa någonstans här också, tror jag brukar banga pga frakten
Men gillar man svart te med smak är Mumin riktigt fint! Finns både påsar och löste om man nu är lagd åt det hållet
Åh, nu hoppas jag verkligen att ett av dem faller mig i smaken vore roligt med en annan smak som jag också tycker om!Det går att köpa Muminte i Sverige också.
Det blir ett jäkla liv om ditt teOk. Jag vet inte tycker nog nr 1 billigare med löste och enkelt och smidigt med tefilter. Inte ett dugg krångligt med löste. Fast på mitt jobb är det bästa att det blir ett jäkla liv om mitt te också...
Ok. Jag vet inte tycker nog nr 1 billigare med löste och enkelt och smidigt med tefilter. Inte ett dugg krångligt med löste. Fast på mitt jobb är det bästa att det blir ett jäkla liv om mitt te också...
Absolut. Jag bara undrade varför man inte vill ha det.Nej precis, alla tycker ju olika. Och vill @Asko ha en kalender med påste, så vill hen ha en kalender med påste oavsett vad du tycker är bäst/smidigast/billigast/godast
Ja för att en anställd anser tydligen att det är påste man måste dricka för det har den släpat med.Det blir ett jäkla liv om ditt te
Det förklarade hen i ursprungsinlägget.Absolut. Jag bara undrade varför man inte vill ha det.
Googla på Mysbod och Mumin. Snubblade över deras hemsida igår och det är i princip bara Mumin-produkter. De hade både te, kaffe och choklad.Har man tur går det att beställa någonstans här också, tror jag brukar banga pga frakten
Men gillar man svart te med smak är Mumin riktigt fint! Finns både påsar och löste om man nu är lagd åt det hållet
Jag blev lite fundersam, vet att jag sett någon lucia-utmaning men kanske går det att hitta någon som satt ihop 24 träningsvideos? (for dummies= Elly är Otränad)
Frågar du mig så ja. Frågar du dottern kan vi hoppa över 6-30:e. Hon fyller den 5:e så det blir billigare för oss.Tycker gott att vi kan skippa november i år.