Varför gillar du inte Klarna? Jag tycker det är sjukt praktiskt.
För att det inte verkar funka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du kan betala med kreditkortet direkt fast det går via klarna för att företaget vill ha klarna som sin säkerhetJag tycker inte om att de ska ha en massa uppgifter om mig + att de haft en massa krångel med att få fram fakturor tidigare.
Sen vill jag betala med mitt kreditkort, inte få på faktura eller betala med Swish.
Fast du kan betala med kreditkortet direkt fast det går via klarna för att företaget vill ha klarna som sin säkerhet
För att det inte verkar funka?
Aha. Jag har mitt bankkonto kopplat till Klarna så jag får ingen faktura.Jag tycker inte om att de ska ha en massa uppgifter om mig + att de haft en massa krångel med att få fram fakturor tidigare.
Sen vill jag betala med mitt kreditkort, inte få på faktura eller betala med Swish.
Du kan ha en i november och en i januariKan man ha en sjätte chokladkalender och vara normal?
Jag får en massa reklam på facebook och det är sååå svårt att motstå.
Kan man ha en sjätte chokladkalender och vara normal?
Jag får en massa reklam på facebook och det är sååå svårt att motstå.
Smart! Om det går att vänta till januari är ju frågan dockDu kan ha en i november och en i januari
Om du hunnit äta 4 st under december tror jag nog att det går att hålla sigSmart! Om det går att vänta till januari är ju frågan dock
Har @Zinfernia ett kalenderfritt år i år förresten?
Är det någon som haft Molton Brown eller Delikatesskalendern tidigare och som kan ge en hint om de brukar vara värda sina pris? De är ju snuskigt dyra, men jag är sugen på någon av dem...