Adventskalendertråden 2022

De ringde precis (apropå bra och dålig kundservice 😁 ), men tyvärr verkar Postnord ha slarvat bort paketet. Och eftersom kalendern är slut kan de inte skicka någon ny. Dock så får jag förutom pengarna tillbaka också ett presentkort på 500 hos dem, så det var ju snällt. Så ingen skugga över MrCake, men är rätt besviken över att plötsligt bara ha en IKEA-kalender 🙄

Riktigt bra kundservice för ett fel som inte beror på dem ändå. 🙂

Om du vill ha en bra pralinkalender så såg jag på fb för en stund sedan att Johannas Choklad hade kalendrar kvar. Kommer ju inte fram till i morgon men å andra sidan så får du ju två praliner i början när du får äta ikapp.

Riktigt bra kundservice för ett fel som inte beror på dem ändå. 🙂

Om du vill ha en bra pralinkalender så såg jag på fb för en stund sedan att Johannas Choklad hade kalendrar kvar. Kommer ju inte fram till i morgon men å andra sidan så får du ju två praliner i början när du får äta ikapp.
Ja verkligen, jag fick nästan lite dåligt samvete över att ta emot presentkortet!

Tack för tipset, jag ska kika! 😀

Hade visst råkat gnälla lite mycket :o 

Du och jag gigantiska låda, du och jag :heart

Bifogade filer

• IMG_20221130_145730.webp
    IMG_20221130_145730.webp
    197,9 KB · Visningar: 82
Undrar om jag är den enda i tråden med enbart EN ENDA kalender, tänkte jag och kände mig nästan lite stolt.
Sen kom partnern hem med en stor ritualskalender till mig igår (tydligen var det en del av årets julklapp på jobbet) och där fallerade det :meh:

Såå nu måste jag bara ta reda på vilken kalender från Rituals det är och skriva in den i listan. Den är blå och ser ut som en julgran när man ställt upp den :D
Jag har bara en! Men vet inte om jag räknas då jag är mera en fönstertittare i den här tråden :angel::D

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 111
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 086
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 993
Senast: Elendil
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka