Adventskalendertråden 2022

Nu har jag hämtat ut min från Handcrafted History!

kalender.webp

Har fortfarande bara höökskalendern, som jag fått av dejten. Borde nästan få någon slags medalj för hur bra jag är på att stå emot alla reatips i den här tråden. Kanske något att skriva på mitt cv? 🤔

(Men jag köpte idag ett tiopack mars för att räkna ner till december istället, misstänker dock att jag inte behöver visa i öppningstråden 😂)

Kom på nu att det kommer bli stökigt med luckorna för mig. Kommer vara på annan ort i strax över en vecka :nailbiting: kan ju inte släpa med mig 7 kalendrar varav 1 är pussel kalender 😂 de syrelaterade öppnar jag nog innan jag åker, och det ätbara öppnar jag och tar jag med som resgodis tror jag nog medan pusslet kan jag lägga när jag kommer hem.

Coolstuff höjde priset med 100 kr på de kalendrar jag var intresserad av, så då blir det såklart inget köp. Ska hålla lite koll efter månadsskiftet om de blir billigare då.

Var det rabatt på delikatesskalendern på black friday ifjol? Minns inte...

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 087
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar