Tror blev till "ska" och "måste ha, måste beställa NU innan det tar slut". Den här tråden är alldeles för farligMen gud. Tror jag vill ha också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror blev till "ska" och "måste ha, måste beställa NU innan det tar slut". Den här tråden är alldeles för farligMen gud. Tror jag vill ha också.
Samma här sjukt bra pris faktiskt!Skit också. Nu måste jag ju köpa den
Samma här! Beräknad leverans är imorgon. Tur att man har en sån jäkla självbehärskning att det inte alls blir jobbigt att ha kalendern ståendes i 9 dagar här innan öppning....Har fått notis om att MrCake är på G
Dottern ska få sin i lucka 1 i den hemgjorda kalendernJag har gått och sneglat på min Mr Cake hela dagen idag. Varit sjukt "fikasugen" måste nog ställa undan den
Bakom en stor kalender du köpt till honom???Har fått sms om att kalendern från Glossybox går att hämta på Ica!
Frågan är hur jag gömmer den från sambon...
Jag väntade på rea på kaffekalendern, men inte heller den kom på reaJag har väntat aslänge på att Coolstuff ska ha rea, och nu när de har det har de inte ens rea på strumpkalendern jag vill ha?! Däremot har de det på den andra, herrvarianten?
Men gud. Tror jag vill ha också.
Coolstuff höjde priset med 100 kr på de kalendrar jag var intresserad av, så då blir det såklart inget köp. Ska hålla lite koll efter månadsskiftet om de blir billigare då.
Var det rabatt på delikatesskalendern på black friday ifjol? Minns inte...
Fulinghöjning inför Black Friday? SÅÅ inte ok!
Coolstuff höjde priset med 100 kr på de kalendrar jag var intresserad av, så då blir det såklart inget köp. Ska hålla lite koll efter månadsskiftet om de blir billigare då.
Var det rabatt på delikatesskalendern på black friday ifjol? Minns inte...