AdventskalendertrÄden 2022

Ja, kan vara kul! Är nog inte mycket för pussel kanske đŸ€”
Strumpor? HĂ„rsnoddar?
HĂ„rsnoddar Ja! Strumpor Ă€r jag trĂ„kig och vill bara ha svarta 🙈
Brorsan har köpt den faktiskt! 😁 SĂ„ tĂ€nker snika dĂ€r!
Ja!

Det enda jag köpt Àn sÄ lÀnge Àr pralinkalendern frÄn Ikea.

Sen blev jag vrÄl-PMS-ig och eftersom jag numera bor med en mil till nÀrmsta matvarubutik slet jag upp den och drog i mig alla praliner under en kvÀll. Och sen Äkte jag tvÄ mil till ikea och köpte en ny :D
Jag Àr imponerad av mig sjÀlv för att jag inte gett mig in pÄ min lakritskalender Àn.

Senast Àndrad:
Det enda jag köpt Àn sÄ lÀnge Àr pralinkalendern frÄn Ikea.

Sen blev jag vrÄl-PMS-ig och eftersom jag numera bor med en mil till nÀrmsta matvarubutik slet jag upp den och drog i mig alla praliner under en kvÀll. Och sen Äkte jag tvÄ mil till ikea och köpte en ny :D

Rimligt sĂ€ger jag. Är djupt tacksam för att mr cake inte kommer förrĂ€n i november. Sen hur jag ska hĂ„lla mig hela november Ă€r högst oklart...

Jag var lite sugen pĂ„ Niveas men efter att @mysboll sa att det var en del crap i den sĂ„ har jag för första gĂ„ngen tittat pĂ„ GrÀÀs nĂ€r hon öppnar. Brukar inte vilja veta vad som Ă€r i om jag ska köpa. Men nu Ă€r jag glad att jag gjorde det, vill inte ha SÅ mycket skrĂ€p...
Fick veta igÄr att det visst inte blev nÄgon garnkalender frÄn kompisen sÄ nu blev jag sugen pÄ att köpa mig en kalender, fast inte garn tror jag för de jag har haft har jag inte varit sÄ nöjd med tyvÀrr. Den frÄn kompisen har varit bÀst!

Kanske blir Apolivas. :)

Ni som hade Mr Cake förra Ă„ret, hur stora bitar var det i? Jag funderar pĂ„ om jag ska köpa den till mig och min bĂ€stiskollega men om det Ă€r smĂ„ bitar kommer nog den dĂ€r mysiga öppningsstunden pĂ„ morgonen att förvandlas till ett jĂ€kla vĂ€rldskrig om det knappt gĂ„r att dela pĂ„ innehĂ„llet 😂

Liknande trÄdar

Tjatter Dags för Ärets trÄd! Vad ska ni Àta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon Àr bortbjudna till vÀnner och har fÄtt i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Tjatter Nu nÀr det börjar lacka mot jul sÄ tÀnkte jag att det i hög tid för en adventskalendertrÄd! Har hittills fÄtt nÄgot mejl frÄn...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 090
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat Ärets trÄd, eller? :cautious: Jag har bestÀllt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender frÄn AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det Àr med viss tvekan jag startar denna trÄd, för den skulle kunna uppfattas som mer Àn lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte Àr...
Svar
12
· Visningar
735

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka