Ja, kan vara kul! Ăr nog inte mycket för pussel kanskePyssel/pussel?
HÄrsnoddar Ja! Strumpor Àr jag trÄkig och vill bara ha svartaStrumpor? HÄrsnoddar?
Brorsan har köpt den faktiskt! SÄ tÀnker snika dÀr!
Ja!Pennor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, kan vara kul! Ăr nog inte mycket för pussel kanskePyssel/pussel?
HÄrsnoddar Ja! Strumpor Àr jag trÄkig och vill bara ha svartaStrumpor? HÄrsnoddar?
Ja!Pennor?
Joina mig med en Penstore-kalender dĂ„ vetja, slipper jag vara ensamJa, kan vara kul! Ăr nog inte mycket för pussel kanske
HÄrsnoddar Ja! Strumpor Àr jag trÄkig och vill bara ha svarta
Ja!
Var det inte en till som skrev att den hade bestÀllt penstore?Joina mig med en Penstore-kalender dÄ vetja, slipper jag vara ensam
Inte vad jag sÄg pÄ senaste listan men kul i sÄ fallVar det inte en till som skrev att den hade bestÀllt penstore?
Invinsibobble har en kalender med hÄrsnoddar, jag hade den förra Äret.HÄrsnoddar Ja! Strumpor Àr jag trÄkig och vill bara ha svarta
Kikade pÄ den tidigare men fick för mig att det var pennor för att liksom rita/mÄla? Jag Àr mest för roliga pennor till jobbet typ att skriva med liksom.Joina mig med en Penstore-kalender dÄ vetja, slipper jag vara ensam
à h, sÄna brukar jag ju anvÀnda! Tack för tipset!Invinsibobble har en kalender med hÄrsnoddar, jag hade den förra Äret.
Jag Àr imponerad av mig sjÀlv för att jag inte gett mig in pÄ min lakritskalender Àn.Det enda jag köpt Àn sÄ lÀnge Àr pralinkalendern frÄn Ikea.
Sen blev jag vrÄl-PMS-ig och eftersom jag numera bor med en mil till nÀrmsta matvarubutik slet jag upp den och drog i mig alla praliner under en kvÀll. Och sen Äkte jag tvÄ mil till ikea och köpte en ny
Det enda jag köpt Àn sÄ lÀnge Àr pralinkalendern frÄn Ikea.
Sen blev jag vrÄl-PMS-ig och eftersom jag numera bor med en mil till nÀrmsta matvarubutik slet jag upp den och drog i mig alla praliner under en kvÀll. Och sen Äkte jag tvÄ mil till ikea och köpte en ny
Jag har gö t mina kalendrar sÄ att jag inte ser dem av just den anledningenJag Àr imponerad av mig sjÀlv för att jag inte gett mig in pÄ min lakritskalender Àn.
Har min undanstoppad i klÀdkammaren, men vet ju att den Àr dÀr.Jag har gö t mina kalendrar sÄ att jag inte ser dem av just den anledningen
https://www.bluebox.se/Julkalender-...VkpVaosWsGBuPkuzX5tbtn1o59CGvhWBoCpk4QAvD_BwEVar det ngn som hade köpt adventskalender med varm choklad? Vad finns det för nÄgra?
Funderar pÄ till mannen
@Silver Girl hade en förra Äret.Var det ngn som hade köpt adventskalender med varm choklad? Vad finns det för nÄgra?
Funderar pÄ till mannen
Fick meddelande frĂ„n MrCake idag att den Ă€r pĂ„vĂ€gRimligt sĂ€ger jag. Ăr djupt tacksam för att mr cake inte kommer förrĂ€n i november. Sen hur jag ska hĂ„lla mig hela november Ă€r högst oklart...
Förra Ă„ret var det vĂ€ldigt blandat, olika pennor, block, linjal, sudd⊠MĂ„nga âvanligaâ pennor man skriver med!Kikade pĂ„ den tidigare men fick för mig att det var pennor för att liksom rita/mĂ„la? Jag Ă€r mest för roliga pennor till jobbet typ att skriva med liksom.
Jag har bestÀllt en frÄn Chokladhuset. Det Àr inget pulver utan chokladbitar av bra kvalitet i olika smaker som man rör ner i varm mjölk.Var det ngn som hade köpt adventskalender med varm choklad? Vad finns det för nÄgra?
Funderar pÄ till mannen