Kalendrar borde vara nya presenttrendenMin kompis uppskattade att få sin i present så var ju bra att det blev som det blev
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kalendrar borde vara nya presenttrendenMin kompis uppskattade att få sin i present så var ju bra att det blev som det blev
Kalendrar borde vara nya presenttrenden
Det kan hända att jag klickade hem den... känns egentligen för dekadent Tror inte heller att jag hade tagit steget om jag inte blev så missnöjd över att inte kunna beställa Feelunique som jag blev så taggad på.Den sålde slut, men nu har det kommit in flera.
Åh vad tråkigt! Jag har snälla grannar, mitt paket stod i trapphuset nästan hela dagenHapp. Åres chokladkalender skulle komma idag och den verkar ha blivit stulen. Jag förstår inte varför Postnord levererar utanför dörren när man valt ”skicka till ombud”?!
Jag hoppas företaget är schysst och skickar en ny kalender, men vad sjutton gör jag om Postnord vill leverera på samma sätt igen då? Suck.
Jag fick paket igår också på samma sätt, och de var kvar. Men tyvärr inte samma lycka idag..Åh vad tråkigt! Jag har snälla grannar, mitt paket stod i trapphuset nästan hela dagen