För 11 timmar sedan fanns det 5 kalendrar kvar av Handcrafted History. Skickade precis iväg en beställning, håller tummarna för att det finns en kvar åt mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Praliner?Har en frökalender och Yves Rocher, men vill ha någon mer?
Gillade Mumins tekalender men inte förpackningen, kändes så himla resurs-slösigt med alla extra förpackningar. Lite sugen på Effols men har redan en typ ny sadeltvål.
Hade sminkkalendet förra året, haft body shop tidigare och inte sugen på något av dem.
Hmm..
Ja såklart! men blir från ett lokalt företag så går inte att köpa än.Praliner?
Har ni utdelning varje dag?Jag fick paket igår också på samma sätt, och de var kvar. Men tyvärr inte samma lycka idag..
Jag har varit med om att det står att det är utdelat men inte var det. Sen kom det ett par dagar senare. Hoppas det dyker upp!Jag fick paket igår också på samma sätt, och de var kvar. Men tyvärr inte samma lycka idag..
Har ni utdelning varje dag?
Vi har ju numer varannan dag vilket för mig innebar att paketet kom dagen efter. Trots att meddelandet sa att det hade delats ut den dag ingen post delades ut hos oss.
Vart inne i appen och dubbelkollade något, såg då att mitt paket står som utlämnat i andra änden av Sverige, Jag ska ringa företaget senare och fråga om de skickat mitt paket så det är det som är på vift, annars vet jag inte vad det är för paket som skickats dit. Fortsättning följer, eller nåtJag har varit med om att det står att det är utdelat men inte var det. Sen kom det ett par dagar senare. Hoppas det dyker upp!
Rimligt!Det enda jag köpt än så länge är pralinkalendern från Ikea.
Sen blev jag vrål-PMS-ig och eftersom jag numera bor med en mil till närmsta matvarubutik slet jag upp den och drog i mig alla praliner under en kväll. Och sen åkte jag två mil till ikea och köpte en ny
Kaffe/te? Har du någon hobby som har kalender? Jag har ju till exempel två olika sömnadsrelaterade kalendrarJag vill ha en kalender!! Men jag vet inte vad. Inte ätbart. Inte smink. Jag har inget badkar. Jag är dålig på att använda hudvårdsgrejer. Alltså det blir inte så mycket kvar?
Ja jag funderade på såna, men var så hemskt dålig på att dricka upp dom de år jag haftKaffe/te? Har du någon hobby som har kalender? Jag har ju till exempel två olika sömnadsrelaterade kalendrar
Pyssel/pussel?Jag vill ha en kalender!! Men jag vet inte vad. Inte ätbart. Inte smink. Jag har inget badkar. Jag är dålig på att använda hudvårdsgrejer. Alltså det blir inte så mycket kvar?
Strumpor? Hårsnoddar?Jag vill ha en kalender!! Men jag vet inte vad. Inte ätbart. Inte smink. Jag har inget badkar. Jag är dålig på att använda hudvårdsgrejer. Alltså det blir inte så mycket kvar?
https://www.coolstuff.se/kalender/adventskalender/exit-the-game-adventskalender-pid-18559Jag vill ha en kalender!! Men jag vet inte vad. Inte ätbart. Inte smink. Jag har inget badkar. Jag är dålig på att använda hudvårdsgrejer. Alltså det blir inte så mycket kvar?
Pennor?Jag vill ha en kalender!! Men jag vet inte vad. Inte ätbart. Inte smink. Jag har inget badkar. Jag är dålig på att använda hudvårdsgrejer. Alltså det blir inte så mycket kvar?