Adventskalendertråden 2022

Gick in på Normal på väg hem från kontoret idag, de jag skulle kolla efter fanns såklart inte men fick ett infall och köpte en Sense (?) Kalender då den enl. baksidan skulle innehålla flera resestorlekar på basic hudvård.
Är förvånansvärt imponerad, knappt 300 kr och
åtminstone 15 flaskor/tuber/burkar med hudvård och hårvård. Dessutom 4-5 produkter för bad eller i mitt fall fotbad. Några små resesaker för necessär bara en sak jag inte kan använda.
Eftersom det är resor i jobbet i antågande var just resestorlekar det jag letade efter.

Ja, jag öppnade hela för att se vad som var i.😁
Första resan är sista veckan i november så...

Visst är det någon som köpt någon ostkalender i Norge tidigare år? Har någon koll på märke på den, eller vilken butik man kan köpa den i?
Sambon åker till Norge nästa vecka och en ostkalender hade passat oss bra att dela på :)

Ilchesters ostkalender är också intressant, har någon sett den någonstans i södra Dalarna?
Eller skulle någon vänlig själ som har den i sina hemtrakter kunna tänka sig att köpa en och skicka? Pretty please? :heart :D

Ilchesters ostkalender är också intressant, har någon sett den någonstans i södra Dalarna?
Eller skulle någon vänlig själ som har den i sina hemtrakter kunna tänka sig att köpa en och skicka? Pretty please? :heart :D

Den brukar ju finnas hos Willys, Stora Coop och ICA Maxi (iaf i Falun) men jag tror det är lite tidigt ännu.

En
20221031_135131.jpg

En bråkdel av de kalendrar som finns på Eko i Uppsala.....

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 090
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka