Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste det som att du satt på ett tåg och hade syresättningsproblem och därför köpte en sminkkalender. Rimlig problemlösning ändå! (Glad att du kan andas.)Och där åkte jag dit. Pga sitter fast på ett tåg och har sysselsättningsproblem botaniserade jag bland sminkkalendrarna och hittade Mac till 40% - att man fick en massa gratispresenter vid beställning. Så naturligtvis blev frestelsen för stor ; älskar Mac:s smink dessutom. Hoppas de hinner leverera innan 1 dec bara.
Men verkligen! Ingen vidare kampanj när den kostar 800:- mindre på Macs egna hemsidaZalando är roliga - de rear ut Macs kalender såhär i reatider. Det är bara det att den fortfarande kostar ett par hundra mer än den gjort hos nån annan återförsäljare till ordinarie pris.
Visa bifogad fil 80211
Tell me all about itHar totalt fyra kalendrar och ändå ett orimligt sug efter fler
Men verkligen! Ingen vidare kampanj när den kostar 800:- mindre på Macs egna hemsida
(Jag längtar efter min! )
Går den ner lite till så det blir under 100kr/dag kanske jag slår till. Eller om den finns på rea fram i december, så kan jag öppna två luckor i taget efter nyår och ha den som födelsedagskalender då jag fyller år i mitten av januari.Nu är det rea på den
https://www.coolstuff.se/kalender/a...ig-adventskalender-med-delikatesser-pid-18496
Jag tror dock att den kommer att sänkas ytterligare. Även om det står att priset gäller till söndag så vore det ju lite märkligt om de höjde den till normalpris igen efter det. Går den inte åt nu under helgen så lär den ju inte gå åt (med ordinarie pris) när december börjar heller.
Ser också fram emot recensioner på denna!Jag köpte den nu, jag hade en rabattkupong så jag fick ner priset ytterligare ett par hundralappar.
Tell me all about it
Mvh köpt 13 kalendrar bara i år
Ser också fram emot recensioner på denna!
JAAAAAAAAAAA
Har letat lite i butik, bara sett på deras insta. Men vill ha!
Vi lottar ut en sån på jobbet! Tycker dock att de kunde gett mig den direkt istället..
Läge att manipulera utlottningen? Behöver du en bulvan härifrån?Vi lottar ut en sån på jobbet! Tycker dock att de kunde gett mig den direkt istället..
Jag funderar på att bara smyga ut den när jag jobbar stängning någon dag.. de kommer nog inte sakna den.Läge att manipulera utlottningen? Behöver du en bulvan härifrån?