athena_arabians
Trådstartare
Skincity: Kiehl's Ultra Facial Cream
GlowID: Månadens konstigaste, helande kristaller!
Edit: Det ser ut som kattöron, ergo gulligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag tror att kristallerna var det som Glowid sa till Grääs att hon absolut inte fick avslöja eftersom det var en extra överraskning. Nu undrar jag om det var för att de var rädda för backlash. Vilken töntig grejVisa bifogad fil 82217
Skincity: Kiehl's Ultra Facial Cream
GlowID: Månadens konstigaste, helande kristaller!Tanken är ju god och det är ju fina stenar iaf (även om jag som geolog helst sett att de inte var trumlade
). GlowIDs söta pannband var också i luckan.
Edit: Det ser ut som kattöron, ergo gulligt![]()
Men verkligen! Hade blivit jätteglad när jag var 14 men inte nuMen ellerhur!? Blev sjukt förvånad över DKNY![]()
Soul shimmering body oil från Rituals. Ska bli spännande att testa hur mkt jag kommer glittra
Visa bifogad fil 82240
Whiskastryffel hoppas jag verkligen inte att det varVisa bifogad fil 82239
Chokladmüsli från MyMüsli, helt ok.
Whiskastryffel och ägglikörtryffel från Lauenstein. Whisky, inte min favorit. Fy vad stark. Likörtryffeln helt ok.
Rooibos örtte med choklad och vanilj. Helt ok, men lite mesig smak.
Choklad-/kokoskarameller från Karamelleriet. Goda.
Varm choklad salt karamell från Chokladhuset (dock är det kardemumma i muggen, som var överraskande god med tydlig kardemummasmak).
Hahah det vore ngt!Jag började tänka på vampyrerna i Twilight.![]()
Body shop var en skrubb att ha för hela kroppen, det behöver jag verkligen! Synd att det var rosdoften dock…