Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, då tror jag vi har olika kalendrar . Men jag såg idag att de "mist" jag har fått så är enda "happyfing body mist" och den andra är "Sleep, pillow & body mist".Från en kalender, osäker på vilken jag har, fick den i present men jag tror det är den lilla? Den är helt guldfärgad med siffror i vitt om det säger dig nått
går var det en body scrub med ros från Body Shop. Luktar tant, och alldeles för starkt.
Jag gillade den men troor jag fastnade ännu mer för den första D'azur eller vad den hetteParfym från Yves Rocher idag, Plein heter den. Svårt att bedöma innan jag testat den på huden, men den verkar iallafall inte vara så söt/blommig så blir spännande
Cocos Locos från Haupt, jag har svårt för kokos så sambon fick äta upp allt. Men han tyckte den var god
Läppenna och lipgloss i samma färg (Peach No.1) från Nathalie Berzelius i Lykos 24K, ett för mig okänt märke. Färgen verkar dock inte vara så dum, ska testa någon dag
Visa bifogad fil 82032
Inte än.Är det någon i tråden som har triss kalendern som har vunnit något hittils?
Är det någon i tråden som har triss kalendern som har vunnit något hittils?
Igår var det en body scrub med ros från Body Shop. Luktar tant, och alldeles för starkt. I dagens lucka låg ännu en handkräm, denna gång Pink Grapefruit. Ääääälaskar den doften