Adventskalender 2021 - öppningstråden

Reparerande body lotion från Yves Rocher, för extra torr hud :)
Lykos 24K hade Sensai Cleansing oil och Creamy Soap (dubbelrengöring) i dagens lucka, bra storlekar på 30 ml :)
Knickedicker från Haupt, en blandning av Svenskjävlar, Chokade svenskjävlar och Smålänningar. Ganska god, men kunde kanske varit utan Svenskjävlar-delen 😂

Visa bifogad fil 82128
Svenskjävlar-delen är ju det bästa av allt och hela anledningen till att man köper kalendern! :D
 
15F47B48-B22F-4E0B-B62E-F6B302071765.jpeg
Jag älskar att få hudkräm (och duschskum!)
 
Blandat idag… M var med kanel, helt ok. V var hjortron med svartvinbärspuder, återigen väldigt smaklöst. Kinder hade choklad med puffar dvs mums!

Body shops var duschtvål med mango, Technic en pytteliten nagelfil (använder aldrig fil) och Clinique en ögonkräm. Känner, ffa när det kommer till Clinique, att jag behöver hjälp med hur/när jag ska använda allt.

4EDB1B89-DC3A-4BFF-A28B-6583834E072C.jpeg
 
IMG_20211221_105720.jpg


Dagens:
Kex från Cartwright & Butler med smak av gouda och havssalt 😋
Müsli med banan och choklad från MyMuesli
Te med blodapelsin från Kahls


Rumsdoft i lavendel från Bodyshop. Inte någon favorit men uthärdlig 😅
2 små flaskor shower gel från Molton Brown (😍) i Sniphs
Parfym i Kicks Hudvård. Heter Wood, luktar som en hel skog!
Ögonskugga från Mac
Makeupsvamp i zalandos
Hårbehandling i Schwarzkopf
Calvin Kleinparfym i Nordicfeel (Mixed)
Parfym från DKNY i Nordicfeel (första). Den får jag ge bort till någon som är under 15 och fortfarande kan bära den utan att förlora sin värdighet 😂 tanten Zinfernia, 35 år, är definitivt för gammal för den typen av ungdomsdoft.
 
51C2ACC3-02B8-44DF-95DB-6C1DA962AB2E.jpeg


Karamelltryffel (jättegod!) och någon annan tryffel jag inte kunde utröna smaken på, möjligen en groggtryffel, från Lauenstein
Kanelkarameller från Karamelleriet
Choklad-/bananmüsli från MyMüsli. Ingen favorit, inget crunch whatsoever.
Rooibos örtte med äpple, hallon, blåbär, tranbär och kanel. Gott!
Neonpenna från Penstore i orange
Varm choklad med kardemumma, hoppas det är gott!
 
Senast ändrad:
Idag var det en tvål i Niveas. Jag har inte köpt en hård tvål på 30 år, ska se om jag hittar någon som vill ha den.
Chokladknappar i godiskalendern, de är godast i hela kalendern.
En antirynkkräm från Lumene vilket aldrig kan skada om den luktar okej.
Serie av Nina Hemmingsson från Bonniers. Hon är alltid bäst!
88D3DC89-20FD-41C8-8976-4D91863F856D.jpeg
 
Idag var det en tvål i Niveas. Jag har inte köpt en hård tvål på 30 år, ska se om jag hittar någon som vill ha den.
Chokladknappar i godiskalendern, de är godast i hela kalendern.
En antirynkkräm från Lumene vilket aldrig kan skada om den luktar okej.
Serie av Nina Hemmingsson från Bonniers. Hon är alltid bäst! Visa bifogad fil 82170

Jag älskar fast tvål, brukar normalt även ha det i duschen, men nu blir det lite lyx med duschkrämer från Body shop ett tag.

Tycker det är roligt att du skriver att chokladknapparna är godast och så visar bilden en tom påse. :rofl:
 
Visa bifogad fil 82149

Dagens:
Kex från Cartwright & Butler med smak av gouda och havssalt 😋
Müsli med banan och choklad från MyMuesli
Te med blodapelsin från Kahls


Rumsdoft i lavendel från Bodyshop. Inte någon favorit men uthärdlig 😅
2 små flaskor shower gel från Molton Brown (😍) i Sniphs
Parfym i Kicks Hudvård. Heter Wood, luktar som en hel skog!
Ögonskugga från Mac
Makeupsvamp i zalandos
Hårbehandling i Schwarzkopf
Calvin Kleinparfym i Nordicfeel (Mixed)
Parfym från DKNY i Nordicfeel (första). Den får jag ge bort till någon som är under 15 och fortfarande kan bära den utan att förlora sin värdighet 😂 tanten Zinfernia, 35 år, är definitivt för gammal för den typen av ungdomsdoft.

Men ellerhur!? Blev sjukt förvånad över DKNY 😂😂
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 670
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp