Känns det inte jättetråkigt att det bara är 6 dagar kvar? Vad ska vi göra efter alla lucköppningar?
Jag har två kalendrar med en lucka för den 25:e också. Sen måste jag börja planera för nästa år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns det inte jättetråkigt att det bara är 6 dagar kvar? Vad ska vi göra efter alla lucköppningar?
Det tycker jag låter som en fullt rimlig idé! Jag överväger samma, eller att köpa för att spara till nästa jul som en bonuskalender då (lägger jag den på vinden lär jag ju glömma bort att den finns och bli extra glad då).Jag tänker att då köper jag en på rea och kör lucköppningen även i januari
Ännu en anledning till att jag måste köpa en chokladkalender nästa år!Jag kommer väl sitta och äta kakor och dricka choklad januari ut iaf.
Lade du inte upp d det igår också?Visa bifogad fil 81939
Müsli med äpple, russin och mandel, helt ok men kändes som det mest var havregryn i.
Teet var Oskars Oolong, ett halvgrönt milt te med vildpäron, persika och ingefära. Inte helt dumt.
Nej, det tror jag inte. Men någon som har den rena müslikalendern hade nog denna müslin igår, jag hade en gröt igår.Lade du inte upp d det igår också?
Aha då är jag medNej, det tror jag inte. Men någon som har den rena müslikalendern hade nog denna müslin igår, jag hade en gröt igår.