Adventskalender 2021 - öppningstråden

Jag tänker att då köper jag en på rea och kör lucköppningen även i januari :angel::D
Det tycker jag låter som en fullt rimlig idé! Jag överväger samma, eller att köpa för att spara till nästa jul som en bonuskalender då (lägger jag den på vinden lär jag ju glömma bort att den finns och bli extra glad då).

Sen har jag tre tomma kalendrar att återvinna, antingen till mig själv eller till någon annan. En idé skulle ju kunna vara att slänga ner lite dublettgrejer som kommit till mig själv redan nu. Det skulle förmodligen också vara bortglömt till nästa år. En annan tanke med någon av de tomma är att fylla på med roliga grejer till mina föräldrar nästa år, så då kan jag ägna resten av året med att tänka på vad som kan passa då...

Fram tills jul håller jag tummarna för att åtminstone hälften av luckorna som är kvar är bra! (Än så länge har inte Yves Rocher varit till besvikelse förutom nagellacket som hade lite konstigt färg, ska prova det ikväll ändå för det kanske ser bättre ut på. Annars kör jag på med glitter från nagellackskalendern ovanpå så blir det nog bra ändå 💅😁)
 
Igår;
Lyko skinderella- Ref schampoo
Glossybox- hårborste. Gillar inte riktigt borstar utan handtag.
 

Bifogade filer

  • 16398562209556987181712816417037.jpg
    16398562209556987181712816417037.jpg
    219,1 KB · Visningar: 13
IMG_20211219_091056.jpg


Dagens:

Lemon zest shortbread rounds, kakor från Cartwright & Butler. Lät ju också väldigt gott 😍
Müsli med choklad, hasselnöt och mandel från MyMuesli
Svart te från Rwanda i Kahls

Advanced night serum från Estee Lauder i zalandos
Serumkapslar från Estee Lauder i Kicks
Drops of youth, dagkräm och essence-lotion från Bodyshop
Texturspray från Osis+, ska användas i torrt hår, från Schwarzkopf
Handtvål (Tabasco/Blossom) från Sniphs
Primer för läppar i Macs
Balsamspray från Schwarzkopf i Nordicfeel (första)
Hårspray (strong hold) från Wella i Nordicfeel Mixed
 
M var mina favoriter, vanlig vaniljsmak med syrligt puder. V var rosa grapefrukt med citronpuder, helt ok. Kinder var choklad med våffla i. Mumsigt som vanligt.

Body shop hade ett kroppssmör, den lär gå åt (bara jag kommer ihåg den) efter dusch. Technic hade ett genomskinligt nagellack, men det verkar inte vara ett överlack? Clinique var en sminkborttagning som enligt Grääs tydligen är superbra. Vilket jag lär behöva om jag ska börja sminka mig igen…

4C364642-0B25-4E05-B8A1-CCBA16B36517.jpeg
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 672
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp