Dagens pralin var saffran. Mycket god.
Ingen vinst på triss.
Ingen vinst på triss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens pralin var saffran. Mycket god.
Ingen vinst på triss.
Jag fick ju samma, vill påstå att det är fuchsia. Håller med om att färgen blir fel på fotoVisa bifogad fil 81771
Eftersom jag öppnade fel lucka igår fick det bli 16 idag. Banan
I Essiekalendern låg det ett fint mörkrosa lack som inte riktigt stämmer överens med bilden. ”Lieblingsmench” heter det och är snyggare i verkligheten.
En volymmascara i fullstorlek från Lumene
En duschkräm från Nivea
Vingummin från godiskalendern
En liten kokbok från Bonniers som dessutom hade flera recept utan köttVisa bifogad fil 81779
Ja, det låter rimligt. Den var fin!Jag fick ju samma, vill påstå att det är fuchsia. Håller med om att färgen blir fel på foto
Jag köpte faktiskt det där läppglanset samtidigt som jag köpte kalendern. Tycker att det luktar gott, "smakar" inte mer än andra vanliga läppglans med doft. Så den blev jag glad för idagLykos 24K: Hårmask med keratin från System Professionals, passar nog bra nu när jag försöker rädda mitt torra och frissiga hår Ska till frisören imorgon för första gången på kanske två år
Haupt: Sura svenskjävlar Jag tyckte de chokade var goda, men tror kanske jag behöver kvinna upp mig lite innan jag smakar de här
Yves Rocher: Läppbalsam, med smak av björnbär. Osäker på om denna kommer typ kännas i halsen hela tiden (vilket jag avskyr) eller om det mest bara är doft Någon som testat? Lite synd att bryta förpackningen om jag ändå inte kommer gilla den
Visa bifogad fil 81776