Adventskalender 2021 - öppningstråden

F2ED1A9A-8B71-4EB4-A79A-FE5A5E564030.jpeg


Hämtade ut min Essiekalender idag och kunde inte hålla mig! Gissa om ungarna, som fick hjälpa till att öppna, var lyckliga? 😍
 
Lykos 24K: Hårmask med keratin från System Professionals, passar nog bra nu när jag försöker rädda mitt torra och frissiga hår 😅 Ska till frisören imorgon för första gången på kanske två år :angel:

Haupt: Sura svenskjävlar 😂 Jag tyckte de chokade var goda, men tror kanske jag behöver kvinna upp mig lite innan jag smakar de här 😋

Yves Rocher: Läppbalsam, med smak av björnbär. Osäker på om denna kommer typ kännas i halsen hela tiden (vilket jag avskyr) eller om det mest bara är doft 🤔 Någon som testat? Lite synd att bryta förpackningen om jag ändå inte kommer gilla den 😁

IMG_20211217_091724.jpg
 
Lykos 24K: Hårmask med keratin från System Professionals, passar nog bra nu när jag försöker rädda mitt torra och frissiga hår 😅 Ska till frisören imorgon för första gången på kanske två år :angel:

Haupt: Sura svenskjävlar 😂 Jag tyckte de chokade var goda, men tror kanske jag behöver kvinna upp mig lite innan jag smakar de här 😋

Yves Rocher: Läppbalsam, med smak av björnbär. Osäker på om denna kommer typ kännas i halsen hela tiden (vilket jag avskyr) eller om det mest bara är doft 🤔 Någon som testat? Lite synd att bryta förpackningen om jag ändå inte kommer gilla den 😁

Visa bifogad fil 81776
Jag köpte faktiskt det där läppglanset samtidigt som jag köpte kalendern. Tycker att det luktar gott, "smakar" inte mer än andra vanliga läppglans med doft. Så den blev jag glad för idag 😊
Jag har höga förhoppningar på lakritsen, ska ätas till På spåret ikväll!
 
IMG_20211217_060554.jpg


Dagens:
Peanut & popcorn brittle från Cartwright & Butler. Lät ju onekligen väldigt gott 😁
Rooiboste från Kahls
Körsbärsmusli från MyMuesli

Moisturizer från It i Kicks Hudvård
Ögonskugga från Mac
Värmeskydd från Schwarzkopf
Parfym från Sniph
Handkräm från X by Margaux i NordicFeel (Mixed). Andra X-handkrämen jag får i år. Det var ju det där med influencermärken.... :laugh:
Nattkräm från Dermaceutic i NordicFeel (Original)
Hårband från Bodyshop
Toner (?) från St Tropez i Zalandos
 
_20211218_073517.JPG

Skincity: Klairs Supple Preparation Toner utan parfym.
GlowID: CLE Melting Lip Powder. Tyvärr inget jag kommer att använda, det är inte något fel med produkten eller märket men färgen är Nude... jag är inte en nude person :D Det var också med en kupong med 20% på hela märket idag :up:

Edit: Skicka PM om någon vill ha koden.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 672
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp