Adventskalender 2021 - öppningstråden

Du öppnar alltid före mig så jag brukar undvika att kolla vad du får då jag har Nordic Feel.
Men, ansiktsmaskerna du fick igår (?) fick jag förra veckan, likaså mascaran.
Så det verkar inte stämma med siffrorna. Jag saknar dessutom nr 23 (tror jag) men hade två 9. 😁😂
Det är inte så att de medvetet har blandat vad som finns i vilken lucka? Med tanke på trenden att det köps kalendrar som öppnas i förtid tänker jag.
 
Det är inte så att de medvetet har blandat vad som finns i vilken lucka? Med tanke på trenden att det köps kalendrar som öppnas i förtid tänker jag.
Verkar som att jag och @Emtherlia också får olika saker olika dagar i Body Shops kalender.

Idag fick jag denna:
B98E3DF3-C513-4D6E-91B6-72DC72C13D14.jpeg


Luktar ljuvligt! 😍
 
V var lakrits igen. Suck. Hoppas det är sista nu! M var choklad med lakrits. :crazy: Kinder var våffla igen, god men puffarna är ändå favoriten.

”Hårband” från body shop, får se om jag använder det. Väldigt rosa nagellack från Technic, men såg faktiskt bättre ut på nageln. Fuktserum från Clinique, så om jag fattat rätt har jag hela hudvårdsrutinen nu. :)

6A8AD0D7-0976-4A1B-A8C1-5F2B1BB25D62.jpeg
 
Haupt: "La vie en rose", sötlakrits med vit choklad, hallon, vanilj och rosenblad. Var skeptisk, men smakade helt okej. Kaffet fick dölja det mesta av eftersmaken, dock 😋

Yves Rocher: Svart kajalpenna. Får nog ge bort, då svart blir för hårt på mig :)

Lykos 24K: Arganolja från Dr Spiller, ett för mig okänt, tyskt märke. Ska användas på rengjort ansikte, nacke och dekolletage innan dag-/nattkräm. Ska vara bra för torr hud och motverka fuktförlust. Fin flaska! Kommer nog inte behöva den själv dock, får se vad jag gör med den 😁

IMG_20211216_094402.jpg
 
A57718F4-3F7A-4F6D-8673-BD5B91436A35.jpeg


Citron från Karamelleriet
Linjal från Penstore
Espressotryffel och någon frukt (gissar jag) tryffel från Lauenstein
Svart te med bl.a ingefära och kanel
Vit vegan-mandel från Chokladhuset (varm choklad). Har inte bestämt mig för om jag ska ge vit choklad en chans igen, ingen favorit att dricka direkt.
Salt karamell osv från MyMüsli
 
Helt ok idag.

En marshmallow i godiskalendern.
En Rocky-serie i Bonniers.
Dagkräm Nordic-C Lumenes. Den använder jag så det var jättebra att få en reseförpackning.
Nivea hade två ansiktsmasker, precis vad min vintertrötta hy behöver.
B3BDFF85-E85A-46E4-B3AC-89B26A807ECA.jpeg
 
Visa bifogad fil 81687
Chocolate bar med bär, misstänker att chokladen kan vara för mörk för min smak. Äter den i em några timmar innan min spinning.
Teet är Andre kåppen, med inslag av fläder och jordgubb. "Så god att du inte kan motstå en andra kopp", vi får väl se. :p
Teet var gott, men inte baren. Den var lite sötsyrligt sliskig under den där mörka chokladen. :wtf:
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 672
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp