Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Återigen mycket bättre än min. Fick fem papperslappar i oblekt papper som jag tror är paketetiketter. På lucia fick jag en pepparkaksform och igår en minimal nagelborste.Har fått någon typ av fukt, fukt och deo i senaste Nivea-öppningarna. Inte lätt med tyskan haha men allt verkar vara till kroppen
Tycker att din kalender låter värre än CaiasÅterigen mycket bättre än min. Fick fem papperslappar i oblekt papper som jag tror är paketetiketter. På lucia fick jag en pepparkaksform och igår en minimal nagelborste.
Är inte nöjd och kommer inte att köpa den nästa år.
Tycker att din kalender låter värre än Caias
Var tvungen att testa forever yummy
Visa bifogad fil 81612
Du öppnar alltid före mig så jag brukar undvika att kolla vad du får då jag har Nordic Feel.Visa bifogad fil 81617
Dagens:
Hallonsylt från Cartwright & Butler. Ska vi gissa att den smakar himmelskt till kexen och kakorna?
Grönt julte från Kahls
Äpple/kanel/makadamianötter/granola från MyMüesli
Spray från Sniphs, ska användas till rumsytor. Har inte testat men tydligen ska man spraya på en yta och sen torka av, får se om det luktar gott efteråt
Moisturizer från Vitamin C-serien i Bodyshops
Nuxe-olja från NordicFeel (Mixed) till hår, kropp och ansikte. Fick en annan olja från det märket i den andra kalendern, oklart vad det är för skillnad.
Clinique High Impact Mascara (fullstorlek) i NordicFeels första
Ögonkräm från origin i Kicks
Läppstift från Mac, färg Ruby Woo
Volymschampo i Schwarzkopf
Stor cream cleanser från Revolution i Zalandos
Jag vet, jag har en kompis med samma kalender och hennes skiljer sig också jättemycket från min. NordicFeel verkar ha kastat i grejerna lite hipp som happ i varenda kalenderDu öppnar alltid före mig så jag brukar undvika att kolla vad du får då jag har Nordic Feel.
Men, ansiktsmaskerna du fick igår (?) fick jag förra veckan, likaså mascaran.
Så det verkar inte stämma med siffrorna. Jag saknar dessutom nr 23 (tror jag) men hade två 9.
TydligenJag vet, jag har en kompis med samma kalender och hennes skiljer sig också jättemycket från min. NordicFeel verkar ha kastat i grejerna lite hipp som happ i varenda kalender
Det där ser absolut ut som det man förväntar sig att få, Nivea är ju inte ens ett dyrt märke. Men @Görel version lämnar en del att önska Vore kul om den kalenderns innehåll också kunde visas upp på detta sätt för att kunna jämföraVisa bifogad fil 81635
Ville vara säker på att jag inte råkat översälja Niveas så tänkte att en bild på vad jag fått hittills kan vara bra Proportionerna blev lite konstiga på vissa saker och räkna bort balsamsprayen i bakgrunden
Jag håller på och letar efter det jag fått.Visa bifogad fil 81635
Ville vara säker på att jag inte råkat översälja Niveas så tänkte att en bild på vad jag fått hittills kan vara bra Proportionerna blev lite konstiga på vissa saker och räkna bort balsamsprayen i bakgrunden