Adventskalender 2021 - öppningstråden

Dusjgel med arganolja och ros från Yves Rocher, samma som den i någon föregående lucka om jag inte minns helt fel 😅
Söt lakrits med choklad och någon superstark chili från Haupt idag, tror inte jag ens ska våga smaka 🤣
Clarins Beauty Flash Balm i Lykos 24K, det är en bra produkt men lite tråkigt att få då jag redan har två här hemma :)

IMG_20211215_132123.jpg
 
Dusjgel med arganolja och ros från Yves Rocher, samma som den i någon föregående lucka om jag inte minns helt fel 😅
Söt lakrits med choklad och någon superstark chili från Haupt idag, tror inte jag ens ska våga smaka 🤣
Clarins Beauty Flash Balm i Lykos 24K, det är en bra produkt men lite tråkigt att få då jag redan har två här hemma :)

Visa bifogad fil 81640
Bjud bort dom på någon fest :angel: åt som sagt en halv och satt och flämtade i 30 minuter. 😂
 
IMG_20211216_065534.jpg


Dagens:

Triple chocolate chunk biscuits från Cartwright & Butler. Lät ju inte helt tokigt 😁
Müsli med bär, saltkaramell och granola från MyMuesli
Lapsangte från Kahls

En borste från Nordic Feel Mixed
Toner från Ren i Nordic Feel första
Upptäckte även att jag tydligen fått två nummer 15, så jag öppnade den andra idag. En Filorga scrub & detox.
Parfymhållare från Sniphs
Strobe cream från Mac (noll koll på användningsområde/funktion, nån som vet?)
Hårpuder (?) från Schwarzkopf, samma sak där, nån som vet hur det funkar?
En deo från Skin Treat i Kicks
Setting spray från Urban Decay i Zalandos
Shea schampo och balsam från Bodyshop
 
20211216_072246.jpg

Chocolate bar med bär, misstänker att chokladen kan vara för mörk för min smak. Äter den i em några timmar innan min spinning.
Teet är Andre kåppen, med inslag av fläder och jordgubb. "Så god att du inte kan motstå en andra kopp", vi får väl se. :p
 
Dagens pralin var lakritsbomb. Skal av salt choklad med lakritskräm i. Supergod!

Ingen vinst på triss.
Jag höll på att storkna när jag åt lakritsbomben. :laugh:

Enda hittills jag inte överhuvudtaget varit intresserad av att äta upp! :laugh: Dottern och maken smakade också, men den blev ändå inte mer än halväten :p Men den var väldigt fin i alla fall, säkert bättre om man gillar saltlakrits :laugh:
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 672
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp