Jag valde forever yummy som jullack - klockren färgVisa bifogad fil 82232
Klarrött nagellack, möjligen liiite åt det orange hållet. Fint! Kanske får bli julaftonslacket.
Ansiktsmask från Body Shop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag valde forever yummy som jullack - klockren färgVisa bifogad fil 82232
Klarrött nagellack, möjligen liiite åt det orange hållet. Fint! Kanske får bli julaftonslacket.
Ansiktsmask från Body Shop.
Jag valde forever yummy som jullack - klockren färg
Ooh, har du provat ABH-setting sprayen? Om ja, vad tycker du?
Nu är det julafton så nu får man öppna sista luckan
Jag hade en förhoppning om något lite speciellt från Nivea, men det var ett cerat med röd förpackning. Det blir ingen Niveakalender nästa år.
Godiskalendern hade chokladknappar och nu hann jag fota dem innan jag slukar dem.
Någon form av oljecoctail från Lumene, jag brukar gilla dem så den är säkert bra.
Bonniers hade någon skrift om matkultur som inte verkar så intressant.
Visa bifogad fil 82382
Visa bifogad fil 82422
Känns så sorgligt att det redan är slut! Tur att jag har en lucka kvar, Bodyshops kalender har 25 luckor.
Dagens:
Någon form av mjuk kaka från Cartwright & Butler. Det syns inte på bilden så bra men den är jättetung
Lusse lellete från Kahls
Christmas cookiegranola från MyMuesli. Låter onekligen lovande
Urfint läppstift från Mac i färgen Mehr
Osis+ puder för hår (?) från Schwarzkopf
Glamglow Supermud ansiktsmask från Kicks Hudvård
Parfymetui med en parfym i från Sniphs
Ansiktskräm från Augustinus Bader i zalandos
Kroppsolja i Hempserien och tillhörande borste i Bodyshops
Ögonkräm från Allel i Nordicfeel (Mixed)
Och.... Serum från Allél i Nordicfeels första. Tror att det är det sjätte eller sjunde Allélserumet jag fått i år måste dock också säga att jag börjat testa deras dag/nattkräm i G-serien och den är faktiskt jättebra!
Åh tack för info! Den ser väldigt god ut. Har du testat någon från C&B?Det är en fruktkaka. Sååå avundsjuk, älskar såna…
Åh tack för info! Den ser väldigt god ut. Har du testat någon från C&B?
Jag återkommer med recensionNä, men efter era kommentarer här i tråden misstänker jag att allt är supergott.