Adventskalender 2021 - öppningstråden

Jag valde forever yummy som jullack - klockren färg ☺️
681C7B63-E19B-4A50-B719-E923D71EFC96.jpeg

Den är verkligen klockren!
Fick bli den för mig också 😍
 
Nu är det julafton så nu får man öppna sista luckan🙂

Jag hade en förhoppning om något lite speciellt från Nivea, men det var ett cerat med röd förpackning. Det blir ingen Niveakalender nästa år.
Godiskalendern hade chokladknappar och nu hann jag fota dem innan jag slukar dem.
Någon form av oljecoctail från Lumene, jag brukar gilla dem så den är säkert bra.
Bonniers hade någon skrift om matkultur som inte verkar så intressant.

9A03B7D2-F145-4468-A03B-EC19D42BE9CD.jpeg
 
_20211224_050145.JPG

Skincity: By Wishtrend Acid-Duo Hibiscus Cream, full size
GlowID: En face roller i kvarts :up:

Jag har sneglat på en face roller länge och den är verkligen trevlig. Jag har spänningsvärk i käkarna så jag rollade lite på några triggerpunkter och det släppte faktiskt. Jag tror den kan vara väldigt trevlig kyld på sommaren och jag ska testa att ha den i lite varmvatten senare för en varm massage.
 
IMG_20211224_091257.jpg


Känns så sorgligt att det redan är slut! 😂 Tur att jag har en lucka kvar, Bodyshops kalender har 25 luckor.

Dagens:

Någon form av mjuk kaka från Cartwright & Butler. Det syns inte på bilden så bra men den är jättetung 😂
Lusse lellete från Kahls
Christmas cookiegranola från MyMuesli. Låter onekligen lovande 😁

Urfint läppstift från Mac i färgen Mehr
Osis+ puder för hår (?) från Schwarzkopf
Glamglow Supermud ansiktsmask från Kicks Hudvård
Parfymetui med en parfym i från Sniphs
Ansiktskräm från Augustinus Bader i zalandos
Kroppsolja i Hempserien och tillhörande borste i Bodyshops
Ögonkräm från Allel i Nordicfeel (Mixed)
Och.... Serum från Allél i Nordicfeels första. Tror att det är det sjätte eller sjunde Allélserumet jag fått i år 😂😂 måste dock också säga att jag börjat testa deras dag/nattkräm i G-serien och den är faktiskt jättebra!
 
Nu är det julafton så nu får man öppna sista luckan🙂

Jag hade en förhoppning om något lite speciellt från Nivea, men det var ett cerat med röd förpackning. Det blir ingen Niveakalender nästa år.
Godiskalendern hade chokladknappar och nu hann jag fota dem innan jag slukar dem.
Någon form av oljecoctail från Lumene, jag brukar gilla dem så den är säkert bra.
Bonniers hade någon skrift om matkultur som inte verkar så intressant.

Visa bifogad fil 82382

Bra gjort med chokladknapparna! Jag blev ju nyfiken på hur de såg ut. :)
 
Visa bifogad fil 82422

Känns så sorgligt att det redan är slut! 😂 Tur att jag har en lucka kvar, Bodyshops kalender har 25 luckor.

Dagens:

Någon form av mjuk kaka från Cartwright & Butler. Det syns inte på bilden så bra men den är jättetung 😂
Lusse lellete från Kahls
Christmas cookiegranola från MyMuesli. Låter onekligen lovande 😁

Urfint läppstift från Mac i färgen Mehr
Osis+ puder för hår (?) från Schwarzkopf
Glamglow Supermud ansiktsmask från Kicks Hudvård
Parfymetui med en parfym i från Sniphs
Ansiktskräm från Augustinus Bader i zalandos
Kroppsolja i Hempserien och tillhörande borste i Bodyshops
Ögonkräm från Allel i Nordicfeel (Mixed)
Och.... Serum från Allél i Nordicfeels första. Tror att det är det sjätte eller sjunde Allélserumet jag fått i år 😂😂 måste dock också säga att jag börjat testa deras dag/nattkräm i G-serien och den är faktiskt jättebra!

Det är en fruktkaka. Sååå avundsjuk, älskar såna…
 
V var lime med vaniljpuder. Ätbart typ. Dessutom en extra påse som ”present”, den sparar jag till imorgon. M var choklad med kakaopuder, så god! Om alla smakar så… Kinder en chokladmus dvs supergod.

Body shop var en till ansiktsmask, det lär komma en massa frågor i hudvårdstråden sen. ;) Technic hade ännu ett glitternagellack, den sparar jag till nyår. Clinique var en mascara, tackar!

Det kommer en sammanfattning på Technic och Clinique senare, däremot får body shop vänta då den (och the mallows) har en lucka imorgon med.

84956EC5-F3D4-4789-8E7B-501F954B117F.jpeg
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 667
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp