Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vad tyckte ni om era kalendrar? Värda priset? Sugna på att köpa nästa år med? Eller blev ni sugna på någon annan kalender i tråden?![]()
Jag köpte en Pukka tekalender och en annan tekalender. Den första är jag nöjd med, men den andra har jag bara testat två påsar av ännu så kan inte betygsätta.
Blir garanterat tekalender nästa år, säkert mer än en. Och ikeas! Tänker att jag i alla fall då borde kunna unna mig en chokladbit om dagen i 24 dagar. Men strumpkalender är ju intressant också!
Funderade tidigare på Mymusli osv men nu när jag sett de som öppnats här inser jag att de nog inte är så vettiga för någon som gjort gastric sleeve, lite FÖR onyttiga, så det känns bra att andra öppnat istället för mig!![]()
Jag köpte två, en till mamma och en till mig... sedan kom jag på att jag inte borde äta det ännu så jag gav bort den, presentkorten fick jag dock, så jag köpte alltså en kalender för 79 och fick tillbaka presentkort på 100. Tja, visst hade jag velat smaka chokladen, men känner att jag gjorde nog lite av en en vinst ändå härJust ja, IKEAs blir det garanterat igen. Chokladen är helt ok och en går ju med vinst, presentkorten är ju mer värda en vad en betalar för kalendern![]()
Hade du deras röda sminkkalender? Vad var det som var dåligt?Jag har ju adventskalender från Kicks men kommer inte köpa den igen. Alltför mycket av deras egna (dåliga) produkter, borstarna tar jag tacksamt emot men i övrigt är jag inte alls ett fan av deras egna märke.