Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för ngt med ugglorna? Så söta.Jag har inte varit hemma och kunnat öppna så jag har öppnat lucka 16-24 idag
Visa bifogad fil 82517
Orkar inte skriva vad allt är men man ser väl
Så tråkigt . Tyska Nivea hade en fullstor Bodysoufflé i sista luckan.Nu är det julafton så nu får man öppna sista luckan
Jag hade en förhoppning om något lite speciellt från Nivea, men det var ett cerat med röd förpackning. Det blir ingen Niveakalender nästa år.
Godiskalendern hade chokladknappar och nu hann jag fota dem innan jag slukar dem.
Någon form av oljecoctail från Lumene, jag brukar gilla dem så den är säkert bra.
Bonniers hade någon skrift om matkultur som inte verkar så intressant.
Visa bifogad fil 82382
Kan du skicka hit ett gäng tyska kalendrar nästa år?Så tråkigt . Tyska Nivea hade en fullstor Bodysoufflé i sista luckan.
Visa bifogad fil 82535
Enda kalendern av mina jag definitivt ska ha öven nästa år.
Menar du de runda färgglada? Jag trodde det var pingviner Det är ett chokladskal (som en chokladtomte) med Smarties iVad är det för ngt med ugglorna? Så söta.
Haha kanske ska öppna en Business och sälja tyska kalendrarKan du skicka hit ett gäng tyska kalendrar nästa år?
Lyko Skinderella: Ansiktskräm/serum från Dr ankerstjerne. Dyraste grejen i kalendern, och säkert kul för de som har bättre koll på hudvård än mig . Inget märke jag hört talas om innan, får läsa på lite och se om det är nåt som passar mig och om det borde testas. Men skulle bli jobbigt att fortsätta använda sen, över 800kr för en förpackning känns inte riktigt försvarbart. Hur som helst kul med äntligen en fullstor förpackning oavsett innehållet!
Yves Rocher: mascara. Inget att klaga på där.
Haupt: Tomtejävel tror jag den hette?, verkar vara en svenskjävel med pepparkakssmak. Inte provat än pga var inte så godissugen imorse när jag öppnande. Och nu när jag är hemma efter lite firande är jag för mätt för att äta mer
Men hjälp! Undrar hur många användningar en fullsize räcker till.Så känner jag med en fuktmask jag fick från Sensai. Ville knappt prova den pga kostar fan 2500 i fullsize.... Den var jättetrevlig
Så tråkigt . Tyska Nivea hade en fullstor Bodysoufflé i sista luckan.
Visa bifogad fil 82535
Enda kalendern av mina jag definitivt ska ha öven nästa år.
Jag är supernöjd med Kicks smink! Blandat innehåll och gillar att det går att göra en full make med produkterna. Minus att kalendern känns onödigt stor så blir väldigt mycket förpackning. Kan tänka mig att köpa den nästa år igen.Så vad tyckte ni om era kalendrar? Värda priset? Sugna på att köpa nästa år med? Eller blev ni sugna på någon annan kalender i tråden?