Adventskalender 2021 - öppningstråden

Pennan är ett läppglans som ger en "my lips but better"-effekt, en av mina favoriter :up: Perfekt när en inte orkar göra en hel sminkning, en får snabbt lite uppiggande färg.

Edit: Jag har nästan alltid ett med mig i fickan.

Alltså jag är kär! :love: Vilken subtil skillnad och utan att kännas kladdigt. Jag som tycker jag har ojämn läpplinje ser ut som att jag fixat med läppenna tom. Kommer köpa mig fler såna när det här är slut.
 
Efter tio dagar i rad med varm choklad är jag inte alls sugen på det idag. Brukar i vanliga fall dricka mer te och det blev det idag. Men smaken är Rocky Road Hot Chocolate, så det blir ju spännande hur den smakar. Får se om jag dricker senare eller sparar den.

Ingen vinst på triss.

Pralinen var 70% choklad. Mycket god.
Blev ändå Rocky Road då jag var nyfiken. Lite besviken, smakade som söt varm choklad.
 
Lucka 11
Inte bästa dagen enligt mig.
20211211_220716.jpg
 
Jag har inte läst alla inlägg då jag varit bortrest ... och därför fick öppna de första 11 luckorna i MyMuesli-kalendern på en gång idag. OCH jag är JÄTTEimponerad och överraskad och..... SÅmycket fint!!! Jag ska äta min första myssli imorgon :heart
 
Lite blandat idag. V hade återigen fläder med äppelpuder. Tredje gången? O_o M hade de där lite konstiga med rött puder som liksom smakar eh puder? Kanske är det körsbär? Kinder hade choklad med puffar i. Mums!

Nån slags mask från Body shop, kol från Himalaya. Låter mest skumt, men jag lovar att prova. Roligt blått nagellack med glitter från Technic och ett läppstift från Clinique. Lite mörkare än jag brukar använda (alltså när jag sminkade mig sporadiskt för 2-3 år sen), men jag får prova lite hemmavid iaf.

FB310B33-6001-455A-B23D-B680798828ED.jpeg
 
Dagens varm choklad var Sticky Toffee Pudding White Hot Chocolate. Alldeles för sötsliskig, kunde inte dricka upp.
Har nu gått igenom alla tolv smakerna så härifrån blir det upprepning. Så jag kommer inte dricka varje dag längre då jag faktiskt inte vill ha varm choklad varje dag. Men har 36 påsar kvar att dricka när jag vill resten av vintern (eller det blir ju 33 om jag plockar bort Sticky Toffee).

Ingen vinst på triss.

Pralinen var ingefärsmumma. Mycket god.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 969
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 678
Senast: Hermelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 270
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp