athena_arabians
Trådstartare
Skincity: Decleor Antidote Serum.
GlowID: En sheetmask från deras egna märke. Jag har inte testat den men andra av deras masker och de har varit bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag var det en okänd smak på M, kan ha varit lakrits men utan chokladöverdrag? Svårt det där… V var iaf lakrits med kanelpuder, smakade som all annan äcklig sötlakrits. Chokladbit från Kinder.
Badbomb med kokos ifrån Body shop, fick tips när jag köpte kalendern (jag har inget badkar) att man kan använda den i fotbadet, så jag gör nog det. Ljust rosabeige nagellack från Technic som jag blev förtjust i (målar numera bara en nagel, eftersom jag fortfarande inte kommit ihåg att köpa borttagningsmedel). Från Clinique var det nån slags läppenna eller kanske gloss?
Visa bifogad fil 81353
Pennan är ett läppglans som ger en "my lips but better"-effekt, en av mina favoriter Perfekt när en inte orkar göra en hel sminkning, en får snabbt lite uppiggande färg.
Edit: Jag har nästan alltid ett med mig i fickan.
Åh, jag gillade verkligen Lauensteins ”spritpraliner”, tyckte om att det är mycket smak, men sånt är ju väldigt individuellt. Jag skulle köpt 2 av den om jag hade vetat att jag skulle gilla den.Hur fin är inte denna?
Visa bifogad fil 81297
Förövrigt måste jag säga att jag ör positivt överraskad av Xocolatls Moodpills. Väldigt god choklad och lagom smak på fyllningen, även sådant jag normalt inte gillar som kaffe och rom. Alla praliner har varit klart ätbara och många riktigt goda.
Samma sak kan jag inte säga om Laurenstein. Är inte alls imponerad av chokladen, och jag gillar då mörk choklad. Innehållet är dock värre, det är väldigt kraftig smak på vissa att min tunga nästan ”bränns”. Jag har inget emot alkohol i choklad, men det ska vara lite lagom. Och jag köpte såklart två av det här märket