Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såhär lagom till att ASVHs kansli har stängt för helgen kom jag på att det står fel adress på mig (ägaren) i min hästs pass. Det finns ju med en blankett man skickar in för ägarbyte eller avlivning, betyder det att man inte ska anmäla adressändring då eller hur är det?
Jag har en stark känsla av att ASVH och inte några andra heller är intresserade av att ändra i passen så fort någon flyttar!
Jag har bytat adress två gånger sedan min häst fick sitt pass och det har jag inte anmält.
Vill man så kan man ju själv lägga dit en lapp med korrekt adress om man skulle råka bli av med det.
Passet är ju inte något ägarbevis så det är väl inte vesäntligt vilken adress det står?!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan
Nu ska tilläggas att jag inte är någon av ägarna men jag är berörd ändå eftersom en av personerna är en god vän till mig.
En häst ägdes...
Ekonomi & Juridik
Hej! Jag fick ta över en häst som stod i samma stall som min häst.
Jag hade under ca 8 månader skött om hästen mer än vad ägaren gjorde...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.