Äcklad och förtvivlad. Hjälp!

Sv: Äcklad och förtvivlad. Hjälp!

Jag hälsade på katten igår. :) Han hade fått lite julmat, men i övrigt hålls han nu på "strikt diet" (morsans ord, så "diet" räcker nog). Han får ett diettorrfoder från djuraffären.

Han är jättefin nu! :D Jag märkte direkt när jag lyfte honom att han gått ner i vikt. Inte lika mycket katt att hålla i. Han såg mycket gladare ut också, jag blev ju alldeles lycklig när jag såg honom. :) Han kan fortfarande gå ner en hel del, men han är en bra bit på väg. :)
härligt! hoppas det håller i sig!:)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 588
Senast: cirkus
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Vi har problem med att Miss Li plockar in grodor, ibland flera varje dag. Hon bär dem försiktigt i munnen så som jag tänker mig att...
2
Svar
33
· Visningar
3 441
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 141
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar