ABSORBINE HORSEMAN'S ONE STEP Från Hööks?

M

malin101

Om man köper ABSORBINE HORSEMAN'S ONE STEP på Hööks behöver man köpa läder tvål då också eller finns det i blandat?

Sv: ABSORBINE HORSEMAN'S ONE STEP Från Hööks?

Om det är tvål i vet jag inte men det är jättebra i alla fall, jag använder oftast bara det! Rengör med lädertvål någon gång ibland bara!

Sv: ABSORBINE HORSEMAN'S ONE STEP Från Hööks?

Om man köper ABSORBINE HORSEMAN'S ONE STEP på Hööks behöver man köpa läder tvål då också eller finns det i blandat?

Vad i hela världen är det? Quickstep vet jag vad det är, men detta? En utställningsavlad rashund?

Liknande trådar

Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 706
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 949
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 628
Senast: Thaliaste
·
Utrustning Jag har haft enorma problem med att hitta en sadel till min Welsh Mountain. Hon är 115 cm hög med väldigt platt, bred och något svängd...
Svar
11
· Visningar
1 529
Senast: Thera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka