Abort hos hästar?

Sv: Abort hos hästar?

Ja då är det väl bara att hoppas att du ha en annan attityd till "din"vet .
Sakligt har jag sagt vad som finns att säga!
PL

E det du som e veterinär? Om så e fallet så tycker jag att du ska ändra din attityd till dina "kunder" o dom som vill ha rådgivning!:cool:

Strenua- Lycka till o hoppas du beslutar för att behålla fölet! :)

E det du som e veterinär? Om så e fallet så tycker jag att du ska ändra din attityd till dina "kunder" o dom som vill ha rådgivning!:cool:

PL kan säkert svara själv om han vill men jag kan ändå inte låta bli att kommentera ditt inlägg.

Detta är ett diskussionsforum och inte ngn sorts frågespalt. Om man är intresserad av det så finns det på andra ställen på nätet. Det är väl inte ngn här som har ngn skyldighet att ställa upp och vara rådgivare till oss andra? Det anser i alla fall inte jag.

PL kan säkert svara själv om han vill men jag kan ändå inte låta bli att kommentera ditt inlägg.

Detta är ett diskussionsforum och inte ngn sorts frågespalt. Om man är intresserad av det så finns det på andra ställen på nätet. Det är väl inte ngn här som har ngn skyldighet att ställa upp och vara rådgivare till oss andra? Det anser i alla fall inte jag.

Ja, gav bara en motsvarande fråga på hans fråga!

Liknande trådar

Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
455
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
669
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 027
Senast: Freazer
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar