Abort hos hästar?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare strenua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 83
  • Visningar Visningar 9 866
Sv: Abort hos hästar?

Ja då är det väl bara att hoppas att du ha en annan attityd till "din"vet .
Sakligt har jag sagt vad som finns att säga!
PL

E det du som e veterinär? Om så e fallet så tycker jag att du ska ändra din attityd till dina "kunder" o dom som vill ha rådgivning!:cool:

Strenua- Lycka till o hoppas du beslutar för att behålla fölet! :)

E det du som e veterinär? Om så e fallet så tycker jag att du ska ändra din attityd till dina "kunder" o dom som vill ha rådgivning!:cool:

PL kan säkert svara själv om han vill men jag kan ändå inte låta bli att kommentera ditt inlägg.

Detta är ett diskussionsforum och inte ngn sorts frågespalt. Om man är intresserad av det så finns det på andra ställen på nätet. Det är väl inte ngn här som har ngn skyldighet att ställa upp och vara rådgivare till oss andra? Det anser i alla fall inte jag.

PL kan säkert svara själv om han vill men jag kan ändå inte låta bli att kommentera ditt inlägg.

Detta är ett diskussionsforum och inte ngn sorts frågespalt. Om man är intresserad av det så finns det på andra ställen på nätet. Det är väl inte ngn här som har ngn skyldighet att ställa upp och vara rådgivare till oss andra? Det anser i alla fall inte jag.

Ja, gav bara en motsvarande fråga på hans fråga!

Liknande trådar

Hästvård Vi har utrett vår häst under en lång tid och nu ser det som vi hittat kärnan till dennes problem. Bäcken/höft. Frågeställningen som...
Svar
2
· Visningar
410
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
542
Senast: Mearas
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
1 992
Senast: Mint
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
580
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka