Abbes nya hemsida. Igen.

Zewz

Trådstartare
Känns som jag borde skaffa mej ett liv.
Men vill ändå ha synpunkter o klagomål abbe sida
precis samma princip som med förra, men jag har bytt bild, och hade jättesvårt att bestämma mej vart jag skulle lägga iframen för o inte förstöra stämningen i bilden för mycket...
 
Den är fin! Fast vore jag som du skulle jag lägga länkarna på rad högst upp i det vita fältet istället, för att inte störa bilden överhuvudtaget. Det blir dessutom prydligare med länkarna på rad - du kan ju ställa någon sorts avskiljare emellan.
 
Men på min dator så lägger sig "abbe" i "Om abbe" under "om".
Förstår du? :crazy:

Så att flytta menyn vore kanske en bra idé?
Typ till längst ner eller så. :idea:

Också kanske ändra scrollern, den tar ju halva textrutan. :o
 
Jag hade nog också velat ha länkarna ovanför bilden på en rad. Sen tycker jag det är jobbigt att man måste scrolla på indexsidan, eftersom bilden ligger längre ner. Antingen tycker jag du ska förminska bilden eller lägga den högst upp.
Har du ingen länksida? Gör några banners och lägg ut som folk kan ta och länka med, så får du fler besökare och det är ju alltid kul.
Förutom det så är sidan toppen! :)
 
Oho. tack allihopa. det är så mycket som ser annorlunda hos andra. har flyttat upp bilden en aning nu, för o slippa scroll på hela sidan, och lagt länkarna ovanför huvvet på lilla abbe :)

nån nämnde att jag kunde ha lite mer "kött på benen" och jag skulle nog gärna ha det, med gästbok o grejer, men tror inte samma intressen finns för hästens sida som för hunden
 
Om man klickar på familj, så är Zareef länkad till min gamla hemsida. Allt där håller på att tas bort, så ändra din länk till Zareef här istället: www.arabstam.com
Så slipper du en störande länk som inte fungerar.
 
åh. tack!
hade för mej att jag inte hade länkat ut till nån annan, men det hade jag visst :o hoppas det är okej?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 985
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 262
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 447
Senast: Ava22
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp