ååh, irriterad, msn

MinIan

Trådstartare
hur gör man för att inte den här "msn live" grejen ska komma upp varje gpng man startar msn?
våran dator laggar så mycket så man hinner ju bli gråhårig innan den är klar, det är hemskt.. någon som vet?

Sv: ååh, irriterad, msn

Verktyg -> Alternativ -> Allmänt (ska vara på vänster sida i en spalt) och så bockar du ur att den ska köra Window Live Today

huh? jag tycker jag har tittar överallt där.. ska kolla igen då..

Hos mig är det som det redan skrivits:

Verktyg > Alternativ > Allmänt > och så bocka av en ruta. Under/över står det om andra automatiska inloggningsfågor o sånt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Bufera
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
15 004
Senast: tott
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 866
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka