Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh domarna ni är fulla. Gå hem.
Totilas var INTE bättre än DH.
Kommentatorn klagar på att Aurelio har för lite kraft och engagemang.
Han behöver vara snabbare bak och kraftfullare. (piaff)
Fel i tvåorna igen, vad är det som händer idag?
Mycket fina byten
Bra sättning bra centrerat, första piruett
Smackar i piaffen, mer tryck
Synd på felen i vartannat.
Fin kvalitet och harmoni
Lite vad kommentatorn sa under Tinnes ritt
Jag är mest sur över att Toto vann..... inte ok. DH var så mycket bättre. Nåväl det är ju en GPS på lördag och sen kür, bättre lycka då.
Jag vill se Isabells häst igen och igen och igen
Då var det ju inte några jättestora procentskillnader. Men det är fortfarande hela elva ryttares skillnad när det gäller placering. Jisses så tätt det är.@b-ridutbildning här ser du alla siffror http://www.chioaachen.de/de/starterlisten?iEventId=1076&sListLabel=Starter D3
Tycker inte de var så ojämna på Minna 68,9% 70,8% 70,3% 70,7 % 67,2%
I Falsterbo korrigerades resultaten hela tiden, typ efter varje ritt så var det någon som fått korrigerat. Vet inte om det första resultatet är det som matas in i datorn direkt från domarens mun sas, sen jämförs det med det som är skrivet efteråt.De verkar korrigera poängen i efterhand. Har helt klart för mig att Totilas hade mindre först. Skrev jag inte 1,5% bättre än Isabell men nu har han plötsligt 3% mer än Isabell.
Kan vara så att visa poäng korrigeras i efterhand. Typ någon gett 1 och någon annan 6
Är det därför man kan se hur mkt det skiljer mellan domarna (siffran längst till höger på equipe tex) som kontroll, för att de inte ska skilja för mycket...Fast jag har för mig att huvudomaren kan gå in och ändra poängen i efterhand om det har dömts "konstigt".