ÅÅÅhh shhiiit!!!

doglover

Trådstartare
Min slempropp gick i natt och då var den genomskinlig.....
tills för 5 minuter sen då jag gick på toa, då var den blodblandad.
Är det nu man ska bli nervös??
 
Sv: ÅÅÅhh shhiiit!!!

Jag ringde och frågade när min var blodblandad, men då hade jag samtidigt regelbundna värkar.

Dom sa att jag kunde vänta ett tag att komma upp, men jag åkte ändå, och tur va det för han ville ut ganska snabbt!
 
Sv: ÅÅÅhh shhiiit!!!

vi ska nog vänta för ja tror inte ja har kännt av några värkar än. magen är stenhård och ja känner lite värk i nedre delen av ryggen. Kan det vara på gång?
 
Sv: ÅÅÅhh shhiiit!!!

Jag hade aldrig (under något skede) så jättestarka värkar, när dom mätte på förlossningen sa dom att jag inte ens kände hälften av värkarna som jag "skulle" ha kännt.

Tyckte det kändes som mensvärk, den sorten som gör att det värker i nedre ryggen, men tyckte aldrig att det gjorde riktigt ont pga just värkarna.
 
Sv: ÅÅÅhh shhiiit!!!

ja känner lite mensvärk av och an och värk i nedre delen av ryggen....blir dom mer intensivare så får man ringa och fråga
 
Sv: ÅÅÅhh shhiiit!!!

På något sätt kände jag att "nu är det på riktigt", jag tror att det bästa är att lita på sin magkänsla!

Även om jag inte tyckte att värkarna gjorde ont, så var det en sorts känsla i mig som visste att det var riktiga värkar och inte bara förvärkar/sammandragningar.

Slutar dina sammandragningar när du lägger dig och tar det lugnt, så är det nog inte någon brådska än.
 
Sv: ÅÅÅhh shhiiit!!!

Ingen fara att det är lite blod i - det är helt normalt! Hoppas värkarna kommer igång ordentligt nu så har du nog din bebis senast imorgon:bump:

Spännande, jag sitter och väntar men inget händer...BF +4 idag!!
 
Sv: ÅÅÅhh shhiiit!!!

Du kan börja ta tid mellan värkarna, jag började tajma mina vid 18 på kvällen, och åkte in vid 01 på natten.

Om du gör det märker du om det blir tätare eller stannar av.

Jag gjorde det flera dagar innan min förlossning och hade förvärkar, och då märkte man att dom stannade av.
 
Sv: ÅÅÅhh shhiiit!!!

okej jag ska vänta och se om det blir intensivare. sen får man börja ta tiden då!
 

Liknande trådar

Småbarn Vår 1-åriga kille sover så oroligt och ojämnt. Han har sen han föddes sovit dåligt och krävt mycket stöd sen blev det något bättre när...
2
Svar
20
· Visningar
2 956
Fordon Hur svårt är det att ta BE-kort? Såg att det är 55 frågor som ska klaras av under 40 minuter. Det gör mig nervös. Uppkörningen är jag...
2
Svar
39
· Visningar
3 623
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag studsade up klk 7, för att hinna prata med katten och ta en kopp kaffe. A kom 7.40 och bäddade säng och tog på strumpor. Jag frågade...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Är så orolig. Har kontaktat veterinär men ingen har tid att ta in min hund. Kontaktade även djursjukhus och de kunde inte heller!! Min...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 738
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Bada med häst
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp