ååååh, *längtar* snart dax igen...

Breakdance

Trådstartare
snart...snart...snart...är det dags igen ;) !äntligen :banana: sätter ponnytravsäsongen igång igen!första starten blir förhoppningsvis på Färjestad den 25e mars :bump: om han kommer med ;) ska bli sååå roligt att äntligen få tävla och träffa alla goa kompisar igen! nån mer än jag som längtar?vi kanske ses på banorna i sommar ;)

Sv: ååååh, *längtar* snart dax igen...

vem ska du starta? vad var de för lopp där? upp til 7000 va? eller va de i april? där ska nog jag vara med:) står start hoppas jag:) och han kan gå minst 7 sek fortare än rek;) fast kan inte träna nu när de e kvarka på ax:( men vi kanske ses

De blir Grafit som får gå ut först i år :banana: grundlag 1.59/2140...Påskbomben tror jag de heter...4000:- i första ;) Sen blir de Solvalla 3e april de andra ponnyerna :bump:

Breakdance skrev:
De blir Grafit som får gå ut först i år :banana: grundlag 1.59/2140...Påskbomben tror jag de heter...4000:- i första ;) Sen blir de Solvalla 3e april de andra ponnyerna :bump:

sj kommer man väl inte att få starta förrän i maj, de e ju kvarka på ax och då kan man inte köra några snabbjobb:( och utan snabbjobb e de svårt att förbereda inför lopp...

Usch va tråkigt med kvarka...har det blivit bättre nu när det gått ett tag?Håller verkligen tummarna för att ni kommer ut på banorna snart! Vore ju kul å ses nån gång :bump:

Vi längtar också tills säsongen startar, men vi kommer nog inte att träffa dig då vi bara startar på norrlandsbanorna. :)
Som en liten parentes så kan jag berätta att Grafit blir farfar i sommar. :)

Beror på vilka banor ni tävlar på...jag tävlar på allt ifrån jägersro till solänget...sååå ;) va roligt att han ska bli farfar, de hade jag ingen aning om...Va är den efter då?

Grafit har en godkänd son som heter Allgunnens Yes. Yes får sin första kull föl i år bla med Raiders syster Ragusa.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 216
Senast: Flixon
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 386
Senast: alazzi
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 564
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 918
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna