Stjaerna
Trådstartare
Jag har precis avslutat min relation med min kille som jag har varit tillsammans sedan 4 år tillbaka. Vi valde att göra slut dels för att vi har växt ifrån varandra, dels på grund av att han har sexchattat med andra tjejer under hela tiden vi har varit tillsammans!! I början var jag mest ledsen över att relationen var slut, men nu några veckor senare blir jag bara argare och argare för att han har varit så in i h*lvetes respektlös. Jag kom på honom i början när vi var tillsammans med detta chattande och då bedyrade han hur mycket han älskade mig. Jag gav han då ett ultimatum - sluta med chattandet eller avsluta relationen. Han "valde" då att sluta chatta med andra tjejer, trodde jag.... Jag har även hört på omvägar att han redan har börjat flirta med andra tjejer, de som han sade till mig var "bara" hans vänner. Visserligen har vi gjort slut nu, men vi bor fortfarande tillsammans ett litet tag till tills jag har hittat ett annat boende.
Åååååå! Jag blir stundtals så himla arg att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag vill så gärna ge honom en "knäpp på näsan", utan att vara den galna ex-flickvännen. Vad gör man??
Åååååå! Jag blir stundtals så himla arg att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag vill så gärna ge honom en "knäpp på näsan", utan att vara den galna ex-flickvännen. Vad gör man??