å vad kul....

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

när man är gravid i 9:emånaden och får höraav sambon att man är så tråkig pga att man inte vill träffa hans familj så ofta under graviditeten,som jag har mått illa och haft ont samt varit skit trött.har inte velat följa med dit mest pga att alla sitter och dricker sprit varje gång.därför är jag så himla tråkig....:( :cry: :mad:
 
Sv: å vad kul....

Grrr, vad arg jag blir!!! :mad: :mad:
Han skulle inte klara ens hälften av det du har gått igenom och han fattar förmodligen ingenting, då skulle han inte uttala sig så klumpigt.

Du förstår vännen, det är därför det är vi kvinnor som föder barnen, för hade det varit männen så hade det inte blivit mer än ett barn per familj ! :devil:

Önskar dig lycka till och stå på dig, för det är du som känner din kropp. :banana:
 
Sv: å vad kul....

det roliga är att hans mamma tror att jag undviker henne,bara för att vi inte har träffats så mkt under graviditeten,men hur kul är det när vi åker dit och sambon säger att vi åker hem kl 2100 och så åker vi inte förrän kl 230:cry: 0?? jag behöver ligga ner ca 70% av dagen pga att jag får ont i ryggen. jag är bara så himla förbannad just nu.......:cry:
 
Sv: å vad kul....

har även sagt till han att om han vill träffa sin mamma så kan han ha låtit bli att dricka sina kaffegökar i kväll och åkt dit,förstår inte varför det ska bli ett sånt himla tjafs och "du är så himla tråkig" när jag inte vill.....:cry: :cry: :cry: :(
 
Sv: å vad kul....

ååå jag är så arg så jag tror att jag har en puls på 300000:mad: :mad: :mad: :mad:
 
Sv: å vad kul....

Vad okänsligt :( Vilken tölp ....

*peppdans*

:banana: :banana: :D :bump: :bump::D :banana: :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 753
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 800
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 280
Senast: _Taggis_
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 349
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp