snurran
Trådstartare
Ja eftersom jag då aldrig någonsin varit intresserad av barn innan jag då fick min snart 3-åriga grabb så är jag ju då klockrent förvirrad.
Dagmammorna som har hand om honom nsäger att han är ett A Barn.
Alla jag frågat om detta säger att jag bara ska vara stolt o så, att det är något jättebra.
Jahapp. Ja, klart e jag ju stoltast i världen över min son. Men jag vet ju inte vad som räknas som normal utveckling o så.
Men det han då kunde redan som 2½ åring är följande:
* Räkna till 12
* Lägga 25 bitars pussel
Jag vet ju inte hur normalt det är. Sen är jag inte sådan att jag frågar andra föräldrar ifall deras barn gör likadant.
Rent talmässigt, så säger en del att han pratar som en 4-5 åring. Han är rätt lång också.
Han kan skilja på olika bilmodeller som, mustang, charger, volvo mercedes osv.
Han blir 3år nu i April...
Så ni som vet massor om detta med A Barn eller barn i hans ålder öht snälla berätta mer. Jag vill verkligen veta.
Dagmammorna som har hand om honom nsäger att han är ett A Barn.
Alla jag frågat om detta säger att jag bara ska vara stolt o så, att det är något jättebra.
Jahapp. Ja, klart e jag ju stoltast i världen över min son. Men jag vet ju inte vad som räknas som normal utveckling o så.
Men det han då kunde redan som 2½ åring är följande:
* Räkna till 12
* Lägga 25 bitars pussel
Jag vet ju inte hur normalt det är. Sen är jag inte sådan att jag frågar andra föräldrar ifall deras barn gör likadant.
Rent talmässigt, så säger en del att han pratar som en 4-5 åring. Han är rätt lång också.
Han kan skilja på olika bilmodeller som, mustang, charger, volvo mercedes osv.
Han blir 3år nu i April...
Så ni som vet massor om detta med A Barn eller barn i hans ålder öht snälla berätta mer. Jag vill verkligen veta.