• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Smoothi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 106
  • Visningar Visningar 6 203
DNs krogkommission var inte precis imponerade.

https://www.dn.se/kultur/five-guys-bara-en-forsonande-sak-att-saga-om-hajpade-hamburgerstallet/

Insåg att det kanske är bakom betalvägg. De får betyg 1, den utlovade premiumkänslan man ska få efter att ha betalat en halv tusenlapp infinner sig inte.
"Det mest försonande man kan säga om en måltid på Five Guys är att man åtminstone blir mätt. Men inget centralt läge i världen kan kompensera känslan av att bli lurad."

DNs krogkommission var inte precis imponerade.

https://www.dn.se/kultur/five-guys-bara-en-forsonande-sak-att-saga-om-hajpade-hamburgerstallet/

Insåg att det kanske är bakom betalvägg. De får betyg 1, den utlovade premiumkänslan man ska få efter att ha betalat en halv tusenlapp infinner sig inte.
"Det mest försonande man kan säga om en måltid på Five Guys är att man åtminstone blir mätt. Men inget centralt läge i världen kan kompensera känslan av att bli lurad."
Låter precis som jag hade föreställt mig. (Likheter med alla typiska hamburgerkedjor, fast dyrare.)

Har ätit en gång på 5 Guys i Edinburgh och minnet är att det var som vilket annat burgarhak som helst typ Bastard Burgers och ungefär lika dyrt. Burgare för 9 pund o sen den där svindyra drycken stilla vatten för 2,50 pund.

Känns som att de priser som presenteras här är något Sverigespecifikt eller något som kommit senare.

<snip> Känns som att de priser som presenteras här är något Sverigespecifikt eller något som kommit senare.

Det ser ut att vara Sverige specifict. Jag kollade upp vad det narmaste 5 Guys stalle tar for en hamburgare ... och det ar I Portland omradet I Oregon och har ar det mesta I det mesta dyrt jamfort med resten av landet. Har kostar den dyraste hamburgaren runt 110: sek och den billigaste 70: sek. En dricka fran 25: sek till 40: sek och fries fran 45: sek till 70: sek.

Liknande trådar

Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 379
Senast: Mkb
·
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte... 16 17 18
Svar
345
· Visningar
25 245
Senast: Otherside
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 084
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av... 2
Svar
20
· Visningar
4 797
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka