40 shettisar i ett spann

snigelfarmor

Trådstartare
har ni sett denna bilden, helt otrolig!

40spann.jpg

http://www.bukefalos.com/g/showimage.php?i=4616&catid=searchresults&searchid=10285

Sv: 40 shettisar i ett spann

*skrattar* Precis vad jag ville se just nu!!! Går i tankarna på att ha fler minishettisar men har bara låtit tanken gå upp till fyra - nu inser jag att jag inte behöver sätta begränsningen ens där....!!!! Tackar och bugar!!

Häftigt!

Nu har jag ju inte kört mer än en häst i taget, men jag måste ändå undra över om det går att ha någon bra kontroll på ett så stort spann? Hursomhelst, det lär ju iaf bli x antal kilo tömmar att hålla reda på... *imponerad*

Shiiit vilket trassel de kan bli där!! :angel:

ojoj! Tänk om en får för sig att sticka iväg? :eek: :D

hmmm jag läste "40 shettisar i en spann":rofl:

men kan inte annat än hålla med tidigare talare.. coolt!!

Det var verkligen en helcool bild men nu är jag lite besviken för nu vill jag verkligen se 40 shettisar i en spann!:rofl: :rofl: :rofl:

ge mig tid bara så kan jag sela,

vad som helst, bara jag slipper att PUTSA selarna!!!

Oh MY!!!!!! :eek: :rofl:

Tänker bara på att hålla reda på alla dom hästarna.

Det finns ju någon bild med lika många eller fler frieserhästar, där de dessutom går 4 i bredd framdör vagnen, häftigt! Jag som tycker ett par kan vara mycket att håla reda på ibland!!!

Wow, inte illa! :D Men hur gick det till egentligen, dom kan väl inte ha tömmar på alla heller? Eller kan dom? :D

My God! :eek: Och jag som tycker en shettis ar val mycket att halla ratt pa ibland ;)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 179
Senast: exotic
·
Äldre För snart 1½ år sedan skapade jag en tråd för att få svar på vad orsaken var till samlingar av ljus, blommor och dekorationer vid...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 820
Senast: ameo
·
Övr. Hund Hej på er alla. Har inte varit på Buke så länge och skulle vilja få ser er och eran hund/ar samt vad ni gör med varandra! (Hoppas att...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
13 021
Senast: mazariin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka