Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte vägt mig idag på morgonen, men vägde mig nu med kläder och upptäcker att min våg visar olika vikt i badrummet beroende på var jag ställer den...
Så från och med nu skall jag väga mig i ett väl utvalt rum där golvet är plant.
Hur som helst så är mensen på G nu. Svullen runt magen och pluffsig känner jag mig.
Ska på påskbord imorgon hos päronen vilket kommer bli svårt att veta exakt, men jag tänkte ta med min lilla våg så jag kan väga sakerna, är det pinsamt eller Okej?
Ska på påskbord imorgon hos päronen vilket kommer bli svårt att veta exakt, men jag tänkte ta med min lilla våg så jag kan väga sakerna, är det pinsamt eller Okej?
Jag har gett upp...
Det skriker ätstörning för mig. Och är inte så artigt.Har inte vägt mig idag på morgonen, men vägde mig nu med kläder och upptäcker att min våg visar olika vikt i badrummet beroende på var jag ställer den...
Hur som helst så är mensen på G nu. Svullen runt magen och pluffsig känner jag mig.
Att fundera på att ta med sig våg på påskbord får varningsklockor att ringa, tycker jag. Slappna av och njut av måltiden i stället.
Jag hade uppfattat det som mycket ätstört och svårt att hantera och som att du VILLE visa upp din ätstörning. (Ska jag låtsas att jag inte ser det?)Har inte vägt mig idag på morgonen, men vägde mig nu med kläder och upptäcker att min våg visar olika vikt i badrummet beroende på var jag ställer den...
Gillar inte riktigt fördomar om att man inte får gå ner ett par kg bara för att man är normalviktig. det handlar ju om 5 kg och jag är fortfarande normalviktig när jag är där.
Ja? och? Självklart kan du ha en ätstörning oavsett vikt. Vad är problemet att gå ner 5 kg som normalviktig?Fast det här handlar ju verkligen inte om det. Och det går ypperligt att ha en ätstörning oavsett vikt.
Din fråga gällde att medföra våg till påskbordet. Det signalerar ätstörning oavsett vad du väger just nu.Ja? och? Självklart kan du ha en ätstörning oavsett vikt. Vad är problemet att gå ner 5 kg som normalviktig?
Måste bara fråga, betyder det alltså om man är dedikerad att gå ner ett par kg till sommaren, och är duktig och håller sig till schemat man har bestämt för att lyckas. = ätstörning? Så om man misslyckas och jojobantar upp och ner och inte lyckas nå sitt mål då är allt helt okej, men så fort man lyckas eller helt enkelt är en person som bestämmer sig för en sak och håller sig till det då har man en ätstörning? Lustigt ibland hur inställningen är bland folk. Jag har varit nära folk med ätstörningar och vet vad det innebär osv.