Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Alla välkomna!
Något fel gör jag ju, jag måste bara hitta vad...
I feel ya sistha! Jag tyckte det var en jätte smart ide att äta hamburgare och pommes till lunch och har inte heller något kvar till middag. Magen skriker, och jag småäter på annat som jag inte borde äta på ..Eftersom jag gjorde det idiotiska valet att käka en bulle och dricka ett glas juice efter lunchen så fick jag idag ingen middag. Kommer snart börja hallucinera att pizzor flyger förbi
I feel ya sistha! Jag tyckte det var en jätte smart ide att äta hamburgare och pommes till lunch och har inte heller något kvar till middag. Magen skriker, och jag småäter på annat som jag inte borde äta på ..
Det var inte heller direkt gott, bullen var typ torr och trist buhuu
Hade sååå mkt hellre haft kvar 450 kcal till en god middag!
men åh! samma här, innan lunchen så var jag helt lyrisk! Åååh hamburgare å feta pommes muuums! Men när jag väl åt så var det bara helt okej, och efteråt kändes det ovärt
Förra veckan funkade helt enligt plan. 10 km promenad, 10 km cykel, 1 km simning. Och 4 ridpass. Och så körde jag mitt lilla tiominuters pass varje dag.Veckans som gått har jag promenerat 16.6 km. Cyklat 14 km och simmat 2 km. Kört träningsprogrammet enligt schemat. Dock inte ridit en enda gång, annat har kommit emellan varenda gång jag varit på väg. Men jag är mycket nöjd ändå.
Målet för nästa vecka är att fortsätta med träningsprogrammet, promenera minst 10 km och cykla minst 10 km. Simmat minst 1 km, gärna 3, men jag får se vad jag hinner. Rida 2 gånger.
Välkommen till den gröna ön! Jag är nästan förvånad att du har 4 km till närmaste pubÄr på Irland. Det är 4 km till närmaste affär eller pub, och det finns inget att göra utom att springa och promenera. Jag hoppas att det väger upp rostebrödet och marmeladen till frukost...
Välkommen till den gröna ön! Jag är nästan förvånad att du har 4 km till närmaste pub
Alltså dagens middag: havregrynsgröt med äppelmos (bäst före 2014 ) och en slatt rödvin till det.
Blev sjukt sugen på havregrynsgröt