En del säger att det skitsvårt att gå ner på dem.Mjo det gör jag, gjort i 7 års tid ungefär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En del säger att det skitsvårt att gå ner på dem.Mjo det gör jag, gjort i 7 års tid ungefär
Mjo det stämmer, jag äter dessutom mirtazapin som är känd för att orsaka viktbekymmer. Men jag har som sagt ätit medicinen i 7 års tid och jag har kunnat gå ner i vikt förra sommaren utan problem, så den påverkar kanske lite men eftersom det tidigare har gått bra så kan jag inte skylla på den.En del säger att det skitsvårt att gå ner på dem.
Aha. Ja, har det funkat tidigare borde det väl funka nu också.Mjo det stämmer, jag äter dessutom mirtazapin som är känd för att orsaka viktbekymmer. Men jag har som sagt ätit medicinen i 7 års tid och jag har kunnat gå ner i vikt förra sommaren utan problem, så den påverkar kanske lite men eftersom det tidigare har gått bra så kan jag inte skylla på den.
Varför anonymt nick? För fem-sex kilos övervikt? Det är väl inget att skämmas för.Nä, dags att ta tjuren vid hornen och hoppa in här. Fick bli ett anonymt nick för ändamålet.
Har de senaste tre månaderna mått dåligt psykiskt på grund av en situation på jobbet. Det har blivit mycket tröstätande och jag skulle tro att jag har gått upp fem, sex kilo på dessa månader. Någon vecka åt jag godis (mycket...) varenda dag till kvällen och jag har vuxit ur mina jeans. Nu börjar det lugna sig på jobbet och jag mår bättre, men kilona sitter ju kvar. Efter att ha vägt ungefär samma i tio års tid känner jag mig inte det minsta bekväm med de extra kilona, även om jag fortfarande är normalviktig. Har ingen våg, men har beställt än, så jag börjar på torsdag har jag tänkt.
Utgångsvikt: 62,5 kg (uppskattningsvis).
Målvikt: 57,5 kg.
Tänker väl att det får ta lika lång tid att gå ner som det tog att gå upp. En tio veckor räknar jag med iaf. Ingen särskild diet, bara mindre sött. Träna mer än jag gör hinner jag inte, lägger redan minst sex timmar i veckan på löpning och gym.
Nejdå, jag skäms inte för vikten i sig. Det är mer chansen att kunna skriva av sig om jobbsituationen också eftersom den påverkar mitt mående fortfarande som gör att jag skriver anonymt.Varför anonymt nick? För fem-sex kilos övervikt? Det är väl inget att skämmas för.
Aha, då förstår jag bättre!Nejdå, jag skäms inte för vikten i sig. Det är mer chansen att kunna skriva av sig om jobbsituationen också eftersom den påverkar mitt mående fortfarande som gör att jag skriver anonymt.
Dumma viktplatå, man börjar undra om det är kalorier i luften. Jag har i alla fall bytt batteri i vågen, konstaterade att det inge gjorts sedan vågen var ny för minst 15 år sedan. Inte för att jag tror att det spelar någon roll för vikten, men det var nog bra för vågen, batteriet hade börjat oxidera. Eller törs man hoppas på BMI 22,5 redan i morgon?
Hur gick det med BMI:t? Viktplatåer är ett jäkla meck!
Fortfarande 16 kilo kvar. Märkligt.
@mandalaki Hur går det med skärpandet? Vi kan skärpa oss tillsammans, har fallit ur lite denna vecka!
Tackar som frågar! Det går bättre om än inte helt hundra. Men det är bara onsdag än så det gäller att hänga i.@mandalaki Hur går det med skärpandet? Vi kan skärpa oss tillsammans, har fallit ur lite denna vecka!
visst är det jobbigt! Särskilt jobbig tycker jag godishyllan är, särskilt om det är kö och man måste stå länge vid kassorna. Men jag brukar distrahera mig med mobilen och låta bli att titta runt så mycket.Tackar som frågar! Det går bättre om än inte helt hundra. Men det är bara onsdag än så det gäller att hänga i.
Jag är just nu fascinerad över hur deprimerande det är att handla när man inte får köpa en enda av alla läckerheter som bombarderar en i affären