2017 års Vikttråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår, jag reagerade på det där med att få upp fetthalten.

Jag skulle ÄLSKA bananpannkakor med turkisk - eller grekisk - yoghurt på. Men jag skulle äta för mycket av sånt så jag låter bli. Det låter dock jättegott så jag förstår att det känns som rena festen :d

Jag steker bara en, jag har förbjudit mig själv att steka fler av just den anledningen :rofl:

Och i dag åkte jag dit. Har följt min plan i drygt 3 veckor och i dag sket det sig. Ingen jätte katastrof utan lite godis som slank ner. Dock har jag tränat både i går och i dag :)

Snyggt jobbat!! :banana:
Jag har slarvat bort mitt måttband men nu blev jag inspirerad så jag måste nog köpa ett nytt idag :up:

Jag går mest efter måtten faktiskt då målet till största del är att tajta till kroppen och få mera muskler. Ändrar sig inte vikten är det inte hela världen :)

Jag går mest efter måtten faktiskt då målet till största del är att tajta till kroppen och få mera muskler. Ändrar sig inte vikten är det inte hela världen :)

Jag är egentligen också ointresserad av vikten i vanliga fall. Det är bara för att jag är tävlingsmänniska och är så nedrans nära att kunna säga att jag har halverat min vikt som jag kämpar mot kilona. Bara tre kilo kvar :nailbiting:

Det egentliga målet för mig är att må bra och få ordning på min IBS-mage. Och bli stark! :p

Jag är egentligen också ointresserad av vikten i vanliga fall. Det är bara för att jag är tävlingsmänniska och är så nedrans nära att kunna säga att jag har halverat min vikt som jag kämpar mot kilona. Bara tre kilo kvar :nailbiting:

Det egentliga målet för mig är att må bra och få ordning på min IBS-mage. Och bli stark! :p

Du har ju gjort en rejäl resa så jag förstår att du har det målet! :D Heja dig!

Jag har hakat upp mig lite på det jag vägde när jag blev gravid med första barnet för 5,5 år sen. Men det är bara 2 kg från det och jag är ändå några år äldre nu och har börjat träna ordentligt och är på väg till mitt mest vältränade jag någonsin i mitt 28 åriga liv så jag försöker fokusera på måtten och muskelmassan istället :)

Halverad vikt är så himla snyggt på pappret!

Jag var där i typ två dagar så jag ska dit igen :D

Du har ju gjort en rejäl resa så jag förstår att du har det målet! :D Heja dig!

Jag har hakat upp mig lite på det jag vägde när jag blev gravid med första barnet för 5,5 år sen. Men det är bara 2 kg från det och jag är ändå några år äldre nu och har börjat träna ordentligt och är på väg till mitt mest vältränade jag någonsin i mitt 28 åriga liv så jag försöker fokusera på måtten och muskelmassan istället :)

Jag är också mitt mest vältränade jag någonsin just nu, och då tränade jag ändå handboll på seriös nivå upp till 18 års ålder :meh:

Jag är också mitt mest vältränade jag någonsin just nu, och då tränade jag ändå handboll på seriös nivå upp till 18 års ålder :meh:

Jag har aldrig tränat på det här viset innan men alltid varit väldigt aktiv med hästar och ridning och annat. Men att styrketräna trodde jag aldrig jag skulle tycka vara roligt :) Löpning fann jag passionen till för några år sen.

Okey, då va det någon annan som gjorde operation förebyggande

Antingen är man gravt överviktig och klarar inte av att gå ner på egen hand öht och därmed får den beviljad, men har man bara "lite" övervikt så får man förhoppningsvis inte en sån op beviljad i förebyggande syfte. Det vore ju sjukt.

Antingen är man gravt överviktig och klarar inte av att gå ner på egen hand öht och därmed får den beviljad, men har man bara "lite" övervikt så får man förhoppningsvis inte en sån op beviljad i förebyggande syfte. Det vore ju sjukt.
Ja, det tänkte jag också när jag läste inlägget (kommer inte ihåg vem som skrev det)
Personen skrev att hen inte hade så stor övervikt men fick operation förebyggande och att hen alltid haft svårt att hålla vikten.

Ja, det tänkte jag också när jag läste inlägget (kommer inte ihåg vem som skrev det)
Personen skrev att hen inte hade så stor övervikt men fick operation förebyggande och att hen alltid haft svårt att hålla vikten.

Man kan betala men brukar krävas BMI på 30 iaf ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
285
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 475
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar