20-tals klänning

TeamLundVer

Trådstartare
Ska på fest med Gatsbytema och letar febrilt efter en passande klänning som inte är för kort. Då kak är 185cm lång blir affär mycket kortare på mig än på andra...

Är det någon där ute som vet var jag kan leta. Har hållit på i 1 månad nu och hittar ingenting 😔

Festen är nu om en vecka 😱
 
Den här med en nude underkjol som får synas lite?

hmgoepprod
 
Ska på fest med Gatsbytema och letar febrilt efter en passande klänning som inte är för kort. Då kak är 185cm lång blir affär mycket kortare på mig än på andra...

Är det någon där ute som vet var jag kan leta. Har hållit på i 1 månad nu och hittar ingenting 😔

Festen är nu om en vecka 😱
 

Bifogade filer

  • 87309D6D-2EE1-4D6D-99C2-00BCD12CDA7D.png
    87309D6D-2EE1-4D6D-99C2-00BCD12CDA7D.png
    297,3 KB · Visningar: 66

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
4 073
Senast: Pilot
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
325
· Visningar
30 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp