Aliide
Trådstartare
Jag är så stolt över min vovve! Var på Brukhundsklubben idag för tredje gången. Och jag har aldrig växt så mkt av beröm tidigare! Många antog att jag till och med tävlat i lydnad, haft hund innan osv. Vilket jag verkligen inte har gjort, varken tävlat eller varit hundägare innan
Kontakten har blivit så bra! Trots att de andra gick runt oss med sina hundar (som skällde och ville leka med Focus) så höll han en stadig kontakt. Inkallningen fungerade toppenbra! Förutom en gång (jag hade under ett tag sett tendenser till att han var nödig) då han på en gång gick ut i skogen och bajsade och sedan kom han som ett skott Det enda vi behöver träna lite mer på just nu är ligg. Stanna och sitt fungerar alldeles utmärkt!
Mamma älskling!
Full fart mot matte!
Kontakt! Jag ser ut som en militär
Tyvärr så är bilderna tagna på långt håll. Men ni ser lite iaf!
Kontakten har blivit så bra! Trots att de andra gick runt oss med sina hundar (som skällde och ville leka med Focus) så höll han en stadig kontakt. Inkallningen fungerade toppenbra! Förutom en gång (jag hade under ett tag sett tendenser till att han var nödig) då han på en gång gick ut i skogen och bajsade och sedan kom han som ett skott Det enda vi behöver träna lite mer på just nu är ligg. Stanna och sitt fungerar alldeles utmärkt!
Mamma älskling!
Tyvärr så är bilderna tagna på långt håll. Men ni ser lite iaf!